راه‌اندازی ایستگاه غربالگری در ورودی‌های شهر فردیس
کد خبر: 3888030
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۷

راه‌اندازی ایستگاه غربالگری در ورودی‌های شهر فردیس

شهردار فردیس از اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در این شهر خبر داد گفت: در این راستا ایستگاه‌های غربالگری در مبادی ورودی شهر راه‌اندازی شده است.

راه‌اندازی ایستگاه غربالگری در ورودی‌های شهر فردیس

به گزارش ایکنا از البرز، محمد خسروزاده، شهردار فردیس، 10 فروردین‌ماه، در حاشیه بازدید از مبادی ورودی فردیس از اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در این شهر خبر داد و اظهار کرد: تمامی اقدامات پیشگیرانه شیوع ویروس کرونا طبق پروتکل ابلاغی در فردیس انجام می‌شود.

وی در ادامه با بیان اینکه شهرداری امور اجرایی نیروهای داوطلب مردمی، بسیجی، انتظامی و هلال‌احمر را پشتیبانی می‌کند، اضافه کرد: با همکاری ارگان‌های مختلف، شهر فردیس به طور مستمر ضدعفونی می‌شود.

خسروزاده در بخش دیگری از راه‌اندازی ایستگاه‌های غربالگری در مبادی ورودی فردیس از سمت کرج، شهریار و ملارد به فردیس خبرداد و اضافه کرد: این اقدام در راستای پیشگیری از شیوع و کنترل ویروس کرونا به طور شبانه‌روزی در حال انجام است.

به گفته وی، بوستان‌های فردیس و همه مراکز خدماتی آنها به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهند بود.

شهردار فردیس با اشاره به جلوگیری از فعالیت روز بازارها، دستفروشان و وانت‌بارهای میوه فروش در فردیس، تصریح کرد: مدیریت شهری فردیس در راستای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد بود.

وی ضمن تقدیر از حمایت‌های همه جانبه اعضای شورای اسلامی شهر فردیس در پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس کرونا، عنوان کرد: از شهروندان می خواهیم با ماندن در خانه زنجیره انتقال ویروس کرونا را قطع کنند.

خسروزاده از نصب بنرهای آموزش پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا در فردیس خبر داد و خاطرنشان کرد: از شهروندان می‌خواهیم تا با مدیریت شهری همکاری کرده و روز طبیعت را در خانه بمانند و از تجمع بپرهیزند تا هرچه سریعتر شاهد قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا و بازگشت شرایط عادی و آرامش اجتماعی به شهر باشیم.

انتهای پیام
captcha