مشارکت 300 تشکل مذهبی البرزی در پویش «به توان ما»
کد خبر: 3888390
تاریخ انتشار : ۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۲

مشارکت 300 تشکل مذهبی البرزی در پویش «به توان ما»

مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز گفت: 300 تشکل مذهبی استان در تحقق پویش «به توان ما» برای اجرای اقدام‌های بهداشتی و پیشگیرانه مقابله با ویروس کرونا مشارکت دارند.

مشارکت 300 تشکل مذهبی البرزی در پویش «به توان ما»

حجت‌الاسلام مهدی ولایی‌برحق، مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز در گفت وگو با ایکنا از البرز، اظهارکرد: سازمان تبلیغات اسلامی با راه‌اندازی پویش ‌«به توان ما» زمینه استفاده از ظرفیت تمامی تشکل‌ها و مجامع وابسته به سازمان را برای مشارکت در اقدام‌های بهداشتی و پیشگیرانه در جامعه را فراهم کرده است.
وی بیان کرد: این پویش با جمع‌آوری کمک‌های مردمی از طریق هیات‌های مذهبی، مراکز و موسسه‌های قرآنی و سایر تشکل‌های وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی برای خرید بسته‌های سلامت و ارسال به مناطق محروم تلاش می‌کند.
این مسئول افزود: در این راستا تشکل‌های زیرمجموعه سازمان تبلیغات اسلامی البرز نیز با ارائه خدمات بهداشتی از قبیل ضدعفونی‌کردن نقاط مختلف سعی در پیشگیری از شیوع کرونا و کمک به روند ریشه‌کنی این ویروس دارند.
ولایی‌برحق با دعوت از همه خیران البرزی و علاقه‌مندان برای از بین بردن بیماری ناشی از ویروس کرونا اضافه کرد: داوطلبان برای شرکت در این پویش عدد ۱۱ را به شماره ۳۰۰۰۱۱۷۱ ارسال کنند تا روش‌های مشارکت و پرداخت برای شما پیامک شود.

انتهای پیام
captcha