برنامه‌های رادیو اقتصاد برای سال جهش تولید
کد خبر: 3888979
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۲
اسماعیلی تشریح کرد:

برنامه‌های رادیو اقتصاد برای سال جهش تولید

مدیر شبکه رادیویی اقتصاد گفت: این رادیو برنامه‌های متنوعی برای سال جهش تولید تدارک دیده است.

به گزارش ایکنا، به نقل از رادیو اقتصاد، محمدرضا مهدیار‌اسماعیلی، اظهار کرد: برنامه‌های مزبور طی سال به مخاطبان و شنوندگان رادیو از طیف‌های مختلف ارائه خواهد شد.

وی اظهار کرد: امسال با توجه به نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری وظیفه رادیو اقتصاد دوچندان است.

مدیرشبکه رادیویی اقتصاد گفت: این شبکه رادیویی از یک طرف وظیفه دارد به مخاطبان خوب خود که اغلب فعالان اقتصادی، کارآفرینان، صنعتگران و تولید‌کنندگان هستند و به نوعی افرادی که با حوزه اقتصادو معیشت مردم ارتباط دارند محتوای مناسب تهیه و با ارائه شود.

وی افزود: از طرف دیگر طبق قاعده‌ای که در مجموعه معاونت صدا وجود دارد رادیو اقتصاد بخشی از برنامه‌های اقتصادی قابل عرضه در تمامی شبکه‌ها را به نوعی عهده‌دار است از جهت اینکه حوز معاونت صدا در زمینه‌های تخصصی مثل اقتصاد، سلامت و غیره به صورت متمرکز عمل می‌کند.

اسماعیلی بیان کرد: این شبکه در سال پیشرو دو وظیفه بسیار مهم ر ا برعهده دارد هم برای دیگر شبکه‌های رادیویی و هم بتواند محتواهای خوبی برای شنوندگان خوب، خونگرم، با معرف و پرو پاقرص خود تهیه و تولید کنند.

وی ادامه داد: برنامه‌های متنوعی برای سال جدید به خصوص در زمینه شعار سال یعنی جهش تولید در شبکه رادیویی اقتصاد برای مخاطبان و طیف‌های گوناگونی که شنونده این شبکه هستند برنامه‌ریزی شده است.

مدیرشبکه رادیویی اقتصاد گفت: کرونا جدا از تمامی مسائل و مشکلات برکات و درس‌های خوبی برای تمامی آحاد جامعه به خصوص فعالان اقتصادی، صاحبان کسب و کارها و غیره داشته است.

وی افزود: ویروس کرونا بسیاری از باگ‌های که در حالت عادی مردم بدان توجه نمی‌کردند به خوبی نمایان و نشان داده است.

اسماعیلی اظهار کرد: ضرورت ایجاب می‎کند صاحبان کسب و کار، صنعتگران، تولیدکنندگان و کار آفرینان همه و همه در جهت برطرف کردن نواقص و نقاط ضعف حوزه کاری خود در حوزه‎های مختلف به خصوص بسته بندی، تحویل کالا در محل و بسیاری موارد برآیند تا بهتر بتوانند در عرصه تولید و ارائه خدمات به مردم جلوه گری کنند.

وی همچنین در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه حضرتعالی ایام قرنطینه و دوران عید نوروز امسال را چگونه سپری کرده‎اید، گفت: رسانه جزء آن دسته از مشاغل و موضوعاتی که در دوران سخت کرونایی همواره در کنار مردم، مسئولان و مدافعان سلامت در حوزه‌های مختلف پیشگیری، فرهنگ سازی، اطلاع‌رسانی و آگاه سازی بوده و خواهد بود.

مدیرشبکه رادیویی اقتصاد افزود: تمامی ایام عید نوروز در سازمان صدا و سیما حوزه داشته و مشغول انجام وظیفه بوده است.

وی اظهار کرد: تمامی تلاش‎ها در مجموعه صدا و سیما بویژه شبکه رادیویی اقتصاد معطوف به این بوده که برنامه‌ها و محتواهای مناسب برای هموطنان تدارک تا در دوران قرنطینه بتواند به نحو احسن از وقت خود استفاده کنند و در ضمن به پویش «در خانه بمانید» را به خوبی جامه عمل بپوشانند.

اسماعیلی در ادامه یادآورشد: برنامه‌های متنوع طی این ایام در شبکه رادیویی اقتصاد به همت تمامی همکاران پرتلاش تهیه و بر روی آنتن رفته است حال باید از خود شنوندگان و مخاطبان رادیو پرسید که آیا ازاین تلاش‌ها ر اضی بوده‌اند یا نه؟!

«سکه تمام بهار» عنوان ویژه برنامه‎ای که به مناسب تحویل سال نو و ایجاد فضایی سرشار از شور و شادمانی در بین مردم هر روز از ساعت 9 صبح به مدت 180 دقیقه از رادیو اقتصاد پخش می شود از اینرو علاقمندان می‌توانند جهت دریافت فایل صوتی برنامه به سایت این رادیو مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha