عناوین روزهای هفته جوان اعلام شد
کد خبر: 3889187
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۹

عناوین روزهای هفته جوان اعلام شد

عناوین روزهای هفته جوان سال جاری اعلام شد که براساس این اعلام امروز، 17 فروردین‌ماه، روز «جوان، معنویت، اخلاق و تفکر دینی» نام‌گذاری شده است.

به گزارش ایکنا، به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان؛ معاونت امور جوانان ضمن تبریک فرا رسیدن ولادت با سعادت حضرت علی اکبر(ع) جوان رعنای اباعبدالله الحسین(ع) و روز جوان، عناوین روزهای هفته جوان را اعلام کرد.

بر این اساس امروز یکشنبه ۱۷ فروردین‌ماه، به عنوان روز «جوان، معنویت، اخلاق و تفکر دینی»، دوشنبه ۱۸ فروردین، به عنوان روز «جوان، سلامت و سبک زندگی صحیح»، سه‌شنبه ۱۹ فروردین، به عنوان روز «جوان، عدالت و مبارزه با فساد»، چهارشنبه ۲۰ فروردین، به عنوان روز «جوان، جهاد علمی و پیشرفت اقتصادی»، پنجشنبه ۲۱ فروردین، به عنوان روز «جوان، انتظار و تمدن نوین اسلامی»، جمعه ۲۲ فروردین، به عنوان روز «جوان، استقلال و آزادی» و شنبه ۲۳ فروردین، به عنوان روز «جوان، مقاومت و عزت ملی» نام‌گذاری شده است.

یادآوری می‌شود، محمدمهدی تندگویان، معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان از برگزاری آنلاین برنامه‌های هفته جوان سال جاری به دلیل شیوع کرونا خبر داده است و امسال برنامه‌های این هفته به روال سال‌های گذشته برگزار نخواهد شد.

 

انتهای پیام
captcha