بی‌توجهی رژیم صهیونیستی به سالمندان مبتلا به کرونا
کد خبر: 3889848
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۴

بی‌توجهی رژیم صهیونیستی به سالمندان مبتلا به کرونا

گزارش‌ها حاکی است که رژیم صهیونیستی با بی‌توجهی به خانه‌های سالمندان در فلسطین اشغالی، افراد سالمند را در شرایط ابتلا به کرونا به حال خود رها می‌کند و موجب افزایش مرگ و میر آنها می‌شود.

به گزارش ایکنا به نقل از روزنامه «هاآرتص»، مسئولان آسایشگاه‌ها و خانه‌های سالمندان در فلسطین اشغالی با گلایه از بی‌توجهی رژیم صهیونیستی به این اماکن، در شرایطی که بیماری کرونا همه‌گیر شده است، عقیده دارند که سیاست‌های این رژیم موجب افزایش مرگ‌ومیر سالمندان می‌شود.
 
در همین راستا،‌ خانه‌های سالمندان و آسایشگاه‌ها در فلسطین اشغالی برای دریافت کمک مالی از رژیم صهیونیستی جهت مقابله با بیماری کرونا، به درج آگهی کمک‌خواهی از تل‌آویو در روزنامه‌ها روی آورده‌اند.
 
آسایشگاه زنجیره‌ای «بئر السبع» یکی از آسایشگاه‌هایی است که به شدت از ویروس کرونا آسیب دیده و حدود ۲۷ نفر از ۳۵ فرد ساکن در این آسایشگاه به کرونا مبتلا شده‌اند. به علاوه، ۷ نفر از این افراد جان خود را از دست داده‌اند.
 
براساس این گزارش، بعضی از آسایشگاه‌ها در فلسطین اشغالی حتی قرنطینه نشده‌اند و در برخی مراکز دیگر هیچ آزمایشی برای تشخیص ابتلا به کرونا از ساکنان آنها گرفته نمی‌شود.
 
آخرین آمار از تعداد مبتلایان به کرونا در فلسطین اشغالی نشان می‌دهد که تاکنون 9 هزار و 6 نفر به کرونا مبتلا شده‌اند و 59 مورد فوتی گزارش شده است، در حالی که یک گزارش محرمانه در پارلمان رژیم صهیونیستی(کنست) نشان می‌دهد که رژیم صهیونیستی برای مقابله با ویروس جدید کرونا، تجهیزات درمانی کافی در اختیار ندارد.
 
انتهای پیام
captcha