برنامه‌های «من در خانه و دل در حرم است»؛ تسکین دل‌های بیقرار امام رضایی
کد خبر: 3890207
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۶

برنامه‌های «من در خانه و دل در حرم است»؛ تسکین دل‌های بیقرار امام رضایی

مدیرعامل بنیاد امام رضا(ع) از برگزاری برنامه‌هایی با شعار «من در خانه و دل در حرم است» خبر داد و گفت: پیشنهاد شده است جشنواره‌های امام رضا(ع) که قرار بود اردیبهشت و خردادماه سال جاری، برگزار شود، به بعد از ماه محرم موکول شوند.

محمودرضا برازش، مدیرعامل بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع)، در گفت‌و‌گو با ایکنا، با اشاره به بی‌تابی مردم ایران برای محروم ماندن از زیارت حضوری امام رضا(ع) به اقدامات این بنیاد در شرایط شیوع کرونا اشاره و اعلام کرد: با انتشار پیام‌هایی از امام رضا(ع) و انتشار مداوم عکس‌ها، احادیث و ... با عنوان «من در خانه و دل در حرم است» تلاش داریم میزان این دلتنگی را کاهش دهیم.

وی از انتشار مداوم پیام‌های مربوط به امام رض (ع) در اینستاگرام و شبکه‌های اجتماعی، خبر داد و گفت: کلیپ‌ها و موشن‌گرافی‌های مختلفی نیز در کانال‌ها و شبکه‌های اجتماعی پرطرفدار در حال انتشار است. تیمی نیز در حال انتخاب حدیث و شعرهای مناسب است تا به شکل هنری در سایت‌های مختلف منتشر ‌شود.

برازش از برگزاری چند جشنواره بنیاد امام رضا(ع) به صورت مجازی خبر داد و گفت: با توجه به اینکه مردم و هنرمندان در خانه هستند، برنامه‌هایی را در نظر گرفته‌ایم تا بتوانند آثار هنری و دلنوشته‌های خود را تهیه و ارسال کنند؛ از جمله «مسابقه طراحی گرافیک و تصویرسازی ویژه زیارت از راه دور» و «سومین جشنواره عکس هشت» از سری برنامه‌های هفدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) که با موضوع جلوه‌های نشاط و شادی در تمام زوایای زندگی ایرانی اسلامی برگزار می‌شود.

وی از مردم دعوت کرد دلنوشته‌های خود برای امام رضا(ع) را به سایت شمس طوس و یا خبرگزاری رضوی ارسال کنند.

مدیرعامل بنیاد امام رضا(ع) از برگزاری جلساتی برای برنامه‌ریزی مواجهه با طولانی‌تر شدن و حتی کوتاه‌تر شدن شیوع کرونا و تأثیر آن بر اقدامات این بنیاد و جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) خبر داد و گفت: برنامه‌ریزی لازم در صورت تداوم شیوع کرونا و تأثیر آن بر برنامه‌های دهه کرامت صورت گرفته و از مدیران ارشاد استان‌ها خواسته‌ایم تا پیشنهادهایشان را برای شرایط مختلف ارائه کنند.

وی همچنین از ارائه پیشنهاد برگزاری جشنواره‌های امام رضا(ع) بعد از ماه محرم خبر داد و گفت: تعدادی از جشنواره‌های مختلف امام رضا(ع) در برخی استان‌ها قرار بود اردیبهشت یا خردادماه، برگزار شود که از سوی بنیاد پیشنهاد شد این جشنواره‌ها به بعد از محرم موکول شود.

 

«من در خانه و دل در حرم است»/ جشنواره‌های امام رضا(ع) بعد از محرم

 

انتهای پیام
captcha