«هنیه» خواستار مقابله سازمان همکاری اسلامی با توطئه علیه قدس شد
کد خبر: 3891179
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۷
در تماس تلفنی با نخست‎وزیر مراکش؛

«هنیه» خواستار مقابله سازمان همکاری اسلامی با توطئه علیه قدس شد

رییس دفتر سیاسی حماس امروز، 24 فروردین‌ماه، ضمن تماس تلفنی با نخست‌وزیر مراکش، خواستار مقابله فوری سازمان همکاری اسلامی با توطئه صهیونیست‌ها برای الحاق اراضی قدس شد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از فلسطین الیوم، «اسماعیل هنیه»، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس امروز، یکشنبه در گفت‌وگوی تلفنی با «سعدالدین العثمانی»، نخست‌وزیر مراکش، با وی درباره نشست کمیته آمریکایی-صهیونیستی درباره الحاق بخش‌هایی از کرانه باختری و قدس اشغالی گفت‌وگو کرد.

هنیه در این تماس تلفنی خواستار جلوگیری از توطئه رژیم صهیونیستی برای الحاق اراضی فلسطینی در قدس و کرانه باختری شد و گفت که ملت فلسطین به مقاومت و پاسداری از قدس ادامه خواهد داد.

وی از نخست‌وزیر مراکش خواست تا این پیام وی را به «محمد ششم» پادشاه مراکش که ریاست کمیته قدس سازمان همکاری اسلامی را بر عهده دارد، ابلاغ کند.

اسماعیل هنیه در این تماس تلفنی از کمبود امکانات بهداشتی در غزه برای مقابله با ویروس کرونا اشاره کرد و خواستار تأمین داروها و دستگاه‌های تنفسی و کیت تشخیص برای بیماران مبتلا به کرونا شد.

وی در ادامه این گفت‎وگوی تلفنی به وضعیت آوارگان فلسطینی در اردوگاه‌های لبنان و سوریه پرداخت و بر لزوم پیگیری اوضاع آنها تأکید کرد.

انتهای پیام
captcha