هنیه: اسرای فلسطینی در عربستان را رها نخواهیم کرد
کد خبر: 3891945
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۳

هنیه: اسرای فلسطینی در عربستان را رها نخواهیم کرد

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس تأکید کرد که این جنبش از اسرای فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی و برخی کشورهای عربی از جمله عربستان حمایت کرده و آن‌ها را رها نخواهد کرد.

حماس: اسرا و بازداشت شدگان فلسطینی رها نخواهیم کردبه گزارش ایکنا؛ به نقل از شبکه خبری palinfo.com، اسماعیل هنیه با «معن بشور»، رئیس انجمن عربی و بین‌المللی عدالت برای فلسطین و «خالد السفیانی»، از فعالان سیاسی مراکش تلفنی گفت‌و‌گو کرد.

هنیه در این تماس تلفنی وضعیت اسرای فلسطینی در زندان‌های اشغالگران اسرائیل، پرونده‌های زندانیان فلسطینی در عربستان، آخرین تحولات فلسطین و مشکلات ساکنان نوار غزه را بررسی کرد.

هنیه از سازمان‌های رسمی و مردمی عربی خواست تا وظایف خود را نسبت به اسرا و بازداشت‌شدگانی که آزادی خود را برای «بیت‌المقدس» و فلسطین فدا کرده‌اند، انجام دهند.

وی تصریح کرد: جنبش حماس از زندانیان خود در کشورهای عربی و اسرای دربند زندان‌های اشغالگران حمايت كرده و آنها را رها نخواهد کرد.

هنیه همچنین تأکید کرد حماس خواستار پایان شکاف بین گروه‌های فلسطینی و متحد‌شدن آنان، بازسازی و فعال‌سازی مجدد سازمان آزادی‌بخش فلسطین و پایبندی به حقوق و ارزش‌های ملی است.

بشور و السفیانی نیز ضمن قدردانی از تماس هنیه و تلاش‌های حماس برای مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی، بر لزوم اتحاد گروه‌های فلسطینی و عربی برای مقابله با معامله قرن تأکید کردند.

انتهای پیام
captcha