نشست آنلاین «کرونا؛ چالش دعا و طلب شفا» در بیروت برگزار می‌شود
کد خبر: 3892538
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۳

نشست آنلاین «کرونا؛ چالش دعا و طلب شفا» در بیروت برگزار می‌شود

نشست آنلاین «کرونا؛ چالش دعا و طلب شفا» از سوی رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در لبنان، دوم اردیبهشت، در بیروت برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا از لبنان، رایزنی فرهنگی ایران در لبنان در ادامه برگزاری نشست‌های فکری در فضای مجازی، دومین نشست از مجموعه نشست‌های «چالش‌های کرونایی» را با عنوان «کرونا؛ چالش دعا و طلب شفا» برگزار می‌کند.

این نشست رویکردی درباره آثار معنوی و جسمی دعا و طلب شفاست که سه‌شنبه، دوم اردیبهشت، ساعت 16:30 به وقت تهران در فضای مجازی ZOOM برگزار می‌شود.

سیدجعفر فضل‌الله، استاد حوزه و دانشگاه در این نشست مجازی درباره رابطه دعا با قوانین شفا به ایراد سخن می‌پردازد. همچنین کشیش عبدو ابوکسم، رئیس مركز کاتولیکی رسانه نیز به بیان مطالبی از منظر دیدگاه لاهوت مسیحی، درباره تأثیر معنوی دعا بر بیماران می‌پردازد.

در ادامه این نشست، حجت‌الاسلام محمدعلی میرزایی، رئیس انديشكده المصطفی(ص)، نیز درباره حتمیت و عدالت در سنن با تأکید بر مسئله شفا سخن می‌گوید و موضوع سخنرانی شیخ محمد توفیق البوطی، رئیس اتحادیه علمای شام نیز دیدگاه شریعت اسلامی درباره شفا گرفتن به واسطه دعاست.

علاقه‌مندان برای حضور در این نشست باید برنامه Zoom Cloud Meeting  را روی تلفن همراه و یا رایانه نصب کنند و از طریق رمز عبور (275-085-8949) وارد جلسه مجازی شوند یا از طریق لینک https://us04web.zoom.us/j/2750858949?pwd=VmE0dXBMUXlnZTBVVFNFT0lwUXZNQT09 نشست را دنبال کنند. این نشست به‌ صورت زنده روی صفحه فیسبوک رایزنی نيز قابل مشاهده است.

انتهای پیام
captcha