نشست «کرونا، چالش‌های دهکده جهانی و دهکده‌ای امن» در لبنان
کد خبر: 3896392
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۲
به صورت مجازی برگزار می‌شود؛

نشست «کرونا، چالش‌های دهکده جهانی و دهکده‌ای امن» در لبنان

چهارمین نشست تخصصی مجازی(وبينار) «مناقشه‌های كرونايی» رايزنی فرهنگی ايران در لبنان، جمعه، 19 ارديبهشت‌ماه در بیروت برگزار می‌شود.  

به گزارش ایکنا از بیروت، این نشست جمعه، 19 اردیبهشت، ساعت 15 به وقت محلی با حضور انديشمندانی از كشورهای مختلف برگزار می‌شود و رویکردی اندیشمندانه درباره مفهوم دهکده جهانی امن، آن هم پس از شکست مفهوم دهکده جهانی و نظریات پایان تاریخ و برخورد تمدن‌ها در اثر پیامدهای بیماری همه‌گیر کرونا خواهد بود.
 
در این نشست اساتید دانشگاه و حوزه‌های علمیه به بحث و تبادل نظر خواهند پرداخت و حجت‌الاسلام صادق اخوان، استاد حوزه علمیه قم درباره «بحران جهانی هویت در سایه کرونا و فروپاشی نظریه‌های مکاتب وضعی» و  ادریس هانی، نویسنده و پژوهشگر مراکشی با عنوان «کرونا و سرنوشت دهکده جهانی، پایان تاریخ و برخورد تمدن‌ها، چه چیزی تغییر کرده است» سخنرانی می‌کنند.
 
همچنین زیاد عبدالصاحب، رئیس جمعیت فتوای اسلامی با موضوع «دهكده امن و شريعت پروردگار جهان» و حجت‌الاسلام محمد شقیر، پژوهشگر و استاد دانشگاه لبنان با عنوان «فروپاشی دهکده جهانی و راه سوم» سخنان خود را ارائه می‌دهند.

اداره اين نشست از سوی «خضر نبها» استاد فلسفه و كلام دانشگاه لبنان انجام خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند از طریق اين لینک وبینار را مشاهده کنند.
انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha