تهیه و توزیع ۲ هزار بسته حمایتی در ملایر
کد خبر: 3892702
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۷
در راستای طرح ضیافت و همدلی؛

تهیه و توزیع ۲ هزار بسته حمایتی در ملایر

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر از تهیه و توزیع دو هزار بسته حمایتی در بین خانواده‌های نیازمند ملایر خبر داد و افزود: برای این تعداد بسته ۶ میلیارد ریال هزینه شده است.

تهیه و توزیع ۲ هزار  بسته حمایتی در ملایرپژمان جعفری، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: با توجه به رزمایش ضیافت همدلی اداره اوقاف شهرستان ملایر،این اداره از محل درآمد موقوفه مرحوم سیف الدوله اقدام به تهیه اقلام مختلف برای کمک به نیازمندان کرده است.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر از تهیه و توزیع دو هزار بسته حمایتی در بین خانواده‌های نیازمند در راستای طرح ضیافت و همدلی خبر داد و افزود: برای این تعداد بسته ۶ میلیارد ریال هزینه شده است.
جعفری این بسته‌ها را شامل 10 کیلو برنج، ۲عدد مرغ، ۲بسته روغن ، ۵ بسته ماکارونی، 1 قوطی رب، ۳ کیلو قند و ۳کیلو شکر، 2 قوطی کنسروماهی، 1 بسته خرما و 2 بسته پنیر و در صورت موجود بودن 10 عدد ماسک، 10 جفت دستکش، 1 مایع ضدعفونی جمعاً به ارزش هر بسته ۳ میلیون ریال دانست.
وی تصریح کرد: این بسته‌ها طی یک مانور تبلیغاتی در سطح شهر برای توزیع به محل معین شده انتقال می‌یابد.
جعفری همچنین با اشاره به اینکه در آستانه ماه مبارک رمضان هستیم، گفت: با توجه به اجرای برنامه ضیافت الهی در امامزادگان و بقاع متبرکه هم مناجات خوانی و پخش ادعیه از گلدسته‌های امامزاده عبدالله ملایر انجام می‌شود.
وی از غباروبی و ضدعفونی کردن بقاع متبرکه در روزهای آتی خبر داد و گفت: برآنیم که با محوریت و تایید شبکه بهداشت در راستای اجرای امینانه نیت واقف خیراندیش مرحوم سیف الدوله حدود ۱۰ هزار پرس غذای گرم تهیه و طی ماه رمضان در محلات مختلف شهر و برخی روستاها بصورت تبرکی و البته با رعایت موازین بهداشتی توزیع شود.

انتهای پیام
captcha