تولید روزانه 6 هزار ماسک توسط بانوان جهادگر البرزی
کد خبر: 3892938
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۷

تولید روزانه 6 هزار ماسک توسط بانوان جهادگر البرزی

مسئول بسیج خواهران سپاه ناحیه امام حسین(ع) کرج گفت: بانوان جهادگر بسیجی این ناحیه روزانه ۶ هزار عدد ماسک n۹۵ با کیفیت بالا تولید می‌کنند.

تولید روزانه 6 هزار ماسک توسط بانوان جهادگر البرزی

نرگس شیدایی، مسئول بسیج خواهران سپاه ناحیه امام حسین(ع) در گفت و گو با ایکنا از البرز، اظهارکرد: بانوان جهادگر بسیجی این ناحیه روزانه ۶ هزار عدد ماسک n۹۵ با کیفیت بالا تولید می‌کنند.
وی افزود: کارگاه تولیدی این ماسک‌ها در حسینیه عاشقان ثارالله کانون بسیج جوانان شهید سبحانی سپاه کرج راه‌اندازی شده است.
این مسئول بیان کرد: روزانه ۸۰ نفر از خواهران بسیجی داوطلب در کار تولید ماسک n95 برای مراکز خدماتی و درمانی کرج با نام شهید قاسم سلیمانی فعالیت شبانه‌روزی دارند.
مسئول جامعه زنان ناحیه امام حسین(ع) تاکید کرد: ماسک‌های تولید شده از کیفیت بالایی برخوردار بوده به نحوی که ماسک‌های موجود در بازار سه لایه هستند، اما این ماسک‌ها چهار لایه هستند وعملیات ایزوله روی آنها انجام می‌گیرد.
شیدایی با بیان اینکه بسیجیان با لبیک به امر رهبری در بحث کمک مومنانه ورزمایش همدلی شرکت می‌کنند، اضافه کرد: هدف این جهادگران بسیجی رضایت خداوند متعال و کاستن از مشکلات وسختی‌های مردم است.
وی گفت: ‌ضمن اینکه در عرصه‌های مختلف نظیر ضدعفونی‌کردن معابر و مساجد و تهیه گان و شیلدهای بیمارستانی وتهیه ارزاق برای اقشار آسیب‌دیده از کرونا به صورت خالصانه وعاشقانه فعال هستند.

انتهای پیام
captcha