برگزاری مسابقه عکس و فیلم «جهادگران بی‌نشان» در البرز
کد خبر: 3893314
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۸

برگزاری مسابقه عکس و فیلم «جهادگران بی‌نشان» در البرز

معاون فرهنگی ستاد عتبات عالیت البرز گفت: مسابقه عکاسی و فیلم برداری جهادگران بی‌نشان به منظور نمایش فعالیت نیروهای خودجوش برای مبارزه با کرونا در سطح استان البرز برگزار می‌شود.

برگزاری مسابقه عکس و فیلم «جهادگران بی‌نشان» در البرز

امیر رحمانی، معاون فرهنگی ستاد عتبات عالیات البرز در گفت وگو با ایکنا از البرز، اظهارکرد: این روزها که صحنه‌های ناب جوشش عشق، عاطفه و ایمان در کارزار مبارزه با ویروس کرونا دیده می‌شود، شاید تنها با حال و هوای روزگار دفاع مقدس و یا حماسه بزرگ اربعین حسینی قابل مقایسه باشد.
وی تاکید کرد: در شرایطی که کشور درگیر ویروس کرونا است و گروه‌های جهادی خودجوش وارد میدان شده‌اند و مشغول ضد عفونی، سمپاشی، تولید و توزیع ماسک هستند؛ روحیه امید دهی را به جامعه بالا برده‌اند و این حرکت بسیار ارزشمند است.
رحمانی بیان کرد: در این راستا معاونت فرهنگی و روابط عمومی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان البرز، برای ثبت وقایع این جهاد بزرگ درصدد برگزاری مسابقه عکس و فیلم برآمد؛ که سوژه‌های این مسابقه شامل: ضدعفونی معابر، خودروها، توزیع اقلام بهداشتی، تولیدات فرهنگی و آموزشی و تولید و توزیع ماسک است.
این مسئول گفت: علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه می‌توانند آثار خود را در زمینه فیلم(حرفه ای یا موبایلی) و عکس به دبیرخانه مسابقه به آدرس کرج، چهارراه طالقانی، پارکینگ طبقاتی شهرداری کرج، واحد ۴ و یا در شبکه های اجتماعی ایتا و واتس‌آپ به شماره ۰۹۳۵۳۲۸۴۷۱۸ ارسال کنند و مهلت ارسال آثار تا ۳۰ خرداد ۹۹ است.

انتهای پیام
captcha