مرحله چهارم جشنواره «جوان حکیم» با تثبیت 120 حکمت نهج‌البلاغه برگزار می‌شود
کد خبر: 3894292
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۷

مرحله چهارم جشنواره «جوان حکیم» با تثبیت 120 حکمت نهج‌البلاغه برگزار می‌شود

مسئول شورای فرهنگی بنیاد قرآن استان همدان از برگزاری مرحله چهارم جشنواره جوان حکیم در همدان خبر داد و گفت: این دوره از مسابقه که در فصل بهار برگزار می‌شود شامل 120 حکمت اول نهج‌البلاغه است.

مرحله چهارم جشنواره حکیم با تثبیت 120 حکمت نهج‌البلاغه برگزار می‌شودمحمدامین آهنچی، مسئول شورای فرهنگی بنیاد قرآن استان همدان، در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، از برگزاری مرحله چهارم جشنواره حکیم در همدان خبر داد و گفت: این دوره از مسابقه که در فصل بهار برگزار می‌شود شامل 120 حکمت اول نهج‌البلاغه است.
وی گفت: پس از برگزاری 3 دوره یعنی سه فصل که شامل هر مرحله 40 حکمت بود، یک مرحله 120حکمتی در بهار هرسال برگزار می‌شود.
آهنچی با اشاره به اینکه این دوره از جشنواره به منظور مرور و تثبیت آموخته‌های قبلی با جوایز نفیس‌تر برگزار می‌شود، یادآور شد: در این مرحله 20سوال تستی طرح شده که بیشتر آنها از سوالات 3 مرحله قبلی است.
وی افزود: علاقمندان به شرکت در مسابقه می‌توانند از طریق سایت javan.eazm.ir و از اول تا پایان اردیبهشت‌ماه برای شرکت در این مسابقه اقدام کنند.
آهنچی بیان کرد: در پایان این دوره نیز با اهدای ۱۴ کارت هدیه 2 میلیون ریالی از نفرات برتر تقدیر بعمل می‌آید، شرکت‌کنندگان برای کسب اطلاعات بیشتر به کانال دروازه حکمت در پیام رسان ایتا به آدرس @babolhekmat مراجعه کنند.
آهنچی با اشاره به اینکه جشنواره جوان حکیم با هدف انس بیشتر جوانان با نهج‌البلاغه و تربیت مبلغ نهج‌البلاغه برگزار می‌شود، یادآور شد: امید است که پندهای حکیمانه مولا علی(ع) موجب تعالی و سعادت ما شود.
وی با اشاره به اینکه قرعه‌کشی نفرات برتر چهارمین دوره جشنواره جوان حکیم با محوریت 120 حکمت از نهج‌البلاغه دوشنبه 26 خردادماه برگزار می‌شود، ابراز کرد: شرکت کنندگان می‌توانند پیشنهادات و انتقادات خود را به آیدی javanehakim1@ ارسال کنند.
*برای ثبت‌نام در این جشنواره نام کاربری و رمز ورود از سوی شرکت کننده تعیین می‌شود.

انتهای پیام
captcha