حمله بالگردهای رژیم صهیونیستی به مواضعی در جنوب سوریه
کد خبر: 3895586
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۵

حمله بالگردهای رژیم صهیونیستی به مواضعی در جنوب سوریه

بالگردهای رژیم صهیونیستی بامداد جمعه با شلیک چندین موشک اهدافی را در منطقه جنوب سوریه هدف قرار دادند که این حمله تنها خسارت مادی به همراه داشته است.

به گزارش ایکنا به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه(سانا)، بالگردهای اسرائیلی بامداد جمعه اقدام به انجام حمله موشکی علیه مواضعی در منطقه جنوبی سوریه کردند که این حمله تلفات جانی نداشت، اما باعث وقوع خسارات مادی شد.

براساس این گزارش، این حمله از فراز جولان اشغالی سوریه علیه مواضعی در منطقه جنوبی این کشور صورت گرفت و منجر به وقوع خسارات مادی شد.

سامانه پدافند ارتش سوریه در جریان جنگ تروریستی علیه این کشور با حملات هوایی زیادی از سوی رژیم صهیونیستی مقابله و از تحقق اهداف پلید این رژیم جلوگیری کرده است.
 
واکنش حماس

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) حمله بامداد امروز بالگردهای اسرائیلی به قنیطره واقع در جنوب سوریه را به شدت محکوم کرد.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، حازم قاسم سخنگوی حماس تاکید کرد که دشمن صهیونیستی بار دیگر دست به عربده‌کشی زد و خاک سوریه را مورد تجاوز قرار داد.

قاسم تصریح کرد که تنها راه پایان دادن به قلدری و عربده‌کشی‌های دشمن صهیونیستی، اتحاد امت و یکپارچه‌سازی تلاش‌ها برای مقابله با این رژیم و انزوای تمامی طرف‌هایی است که قصد عادی‌سازی روابط با آن را دارند.

لازم به ذکر است که بالگردهای ارتش رژیم صهیونیستی بامداد امروز بار دیگر خاک سوریه را مورد تجاوز قرار دادند.

خبرگزاری رسمی سوریه(سانا) با اشاره به تجاوز  بالگردهای اسرائیلی از آسمان بلندی‌های اشغالی جولان به اهدافی در قنیطره واقع در جنوب سوریه، تاکید کرد که این حمله صرفا خسارت مادی در پی داشته است.
انتهای پیام
captcha