طاروطی، امام جماعت مسجد قاهره
کد خبر: 3897007
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۳

طاروطی، امام جماعت مسجد قاهره

وزارت اوقاف مصر از اقامه نماز تراویح به امامت شیخ عبدالفتاح طاروطی، قاری رادیو و تلویزیون این کشور در مسجد عمرو بن عاص قاهره خبر داد.

به گزارش ایکنا؛ یه نقل از مصراوی، وزارت اوقاف مصر از  ادامه پخش نماز تراویح در مسجد عمرو بن عاص قاهره در منطقه «مصر القدیمه» برای چهارمین روز متوالی و پخش مستقیم آن از رادیو قرآن مصر خبر داد.

این وزارتخانه در بیانیه‌ای اعلام کرد: امشب، 17 اردیبهشت شیخ سیدمحمد عبدالقادر از امامان جماعت مساجد عمرو بن عاص، نماز عشاء را امامت خواهد کرد و شیخ عبدالفتاح طاروطی نیز امام جماعت نماز تراویح است.

طاروطی نیز دیروز سه‌شنبه، 16 اردیبهشت، در صفحه خود در فیسبوک با اعلام این خبر نوشت: «وعده ما فردا چهارشنبه با پخش مستقیم رادیو قرآن از مراسم نماز عشاء و تراویح در مسجد عمرو بن عاص قاهره».

بنا به اعلام وزارت اوقاف مصر نماز عشاء و تراویح این مسجد هر شب از طریق رادیو قرآن به صورت زنده و مستقیم پخش خواهد شد و این مراسم به منظور جلوگیری از تجمع مردم در خارج از مسجد، از بلندگوهای خارجی آن پخش نخواهد شد.

به علاوه، این مراسم تنها در مسجد عمرو بن عاص قاهره برگزار می‌شود و مساجد سایر نقاط کشور به دلیل شیوع کرونا تا اطلاع ثانوی بسته خواهند بود و نمازهای جمعه و جماعات در آنها برگزار نخواهد شد.

انتهای پیام
captcha