آموزش مجازی حفظ موضوعی ویژه طلاب و دانشجویان هندی
کد خبر: 3898141
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۹

آموزش مجازی حفظ موضوعی ویژه طلاب و دانشجویان هندی

دوره آموزش از راه دور و مجازی حفظ موضوعی قرآن کریم و ترتیل ویژه دانشجویان و طلاب هندی از سوی جامعةالمصطفی(ص) العالمیه برگزار می‌شود.

آموزش مجازی حفظ موضوعی ویژه طلاب و دانشجویان هندی

به گزارش ایکنا، دوره غیرحضوری و مجازی آموزش حفظ موضوعی قرآن کریم و قواعد ترتیل با تدریس حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابوالفضل حکیمی، حافظ، مدرس و مدیر مؤسسه کریمه آل رسول(ص) برگزار می‌شود.

این دوره ویژه دانشجویان و طلاب کشور هند و شهرهایی چون دهلی‌، بمبئی و... است که از سوی جامعةالمصطفی(ص) العالمیه و با بهره‌گیری از پیام‌رسان‌هایی چون تلگرام و واتس‌آپ و... انجام می‌شود.

بنابر گفته حکیمی، مدرس این دوره مقرر بود دوره به صورت حضوری برگزار شود که به دلیل شیوع ویروس کرونا امکانش فراهم نشد، فلذا آموزش قواعد ترتیل‌خوانی، تجوید، وقف و ابتدا، بهترین روش حفظ قرآن و حفظ آیات کاربردی و موضوعی کلام وحی و ... از طریق مجازی انجام می‌گیرد. این دوره از ابتدای ماه مبارک رمضان آغاز شده و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

شرکت‌کنندگان در این دوره پس از فراگیری مطالب ارائه شده، فایل‌های صوتی و تصویری از قرائت و اجراهای خود را به منظور رفع اشکال نزد مربی ارسال و پس از بازبینی و ارزیابی، نکات آموزشی لازم به آنها متذکر می‌شود.  

انتهای پیام
captcha