برگزاری مسابقه فرهنگی «کریم اهل بیت(ع)»
کد خبر: 3899245
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۵
به همت معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید؛

برگزاری مسابقه فرهنگی «کریم اهل بیت(ع)»

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: مسابقه فرهنگی «کریم اهل بیت» از سوی معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید با همکاری آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) تا پایان ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسن کاویانی‌راد، معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران، در گفت‌وگو با ایکنا، با اشاره به اینکه این مسابقه از نیمه ماه رمضان همزمان با میلاد امام حسن مجتبی(ع) آغاز شده است، بیان کرد: علاقه‌مندان با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی «نوید شاهد» و صفحه شرکت در مسابقه «کریم اهل بیت(ع)» مشخصات خود را وارد می‌کنند و سپس به 25 پرسش چهارگزینه‌ای پاسخ می‌دهند.

کاویانی‌راد مدت زمان شرکت در این مسابقه فرهنگی را تا چهارم خردادماه سال جاری مصادف با عید سعید فطر اعلام کرد و افزود: شرکت برای عموم آزاد است و پس از پایان مسابقه به چهل نفر از شرکت‌کنندگان که به 25 سوال‌، جواب درست داده‌ باشند به قید قرعه 10 میلیون ریال اعطا می‌شود.

فراخوان این مسابقه در پایگاه اطلاع‌رسانی ایثار نیز بارگذاری شده است و منبع مسابقه جزوه‌ «کریم اهل بیت» کاری از گروه تحقیق و پژوهش آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) است. 

علاقه‌مندان می‌توانند فایل جزوه این مسابقه فرهنگی را از اینجا دریافت کنند.

انتهای پیام
captcha