غرب و رژیم صهیونیستی به دنبال تضعیف جهان اسلام هستند
کد خبر: 3900184
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۹
ابو شریف در کنگره مجازی قدس شریف:

غرب و رژیم صهیونیستی به دنبال تضعیف جهان اسلام هستند

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران گفت که غرب و رژیم صهیونیستی تلاش می‌کنند تا وحدت امت اسلامی را هدف قرار دهند و جهان اسلام را ضعیف باقی نگه دارند.

به گزارش ایکنا؛ «ناصر ابوشریف»، نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران امروز، سه‌شنبه در سخنانی در دومین روز کنفرانس بین‌المللی قدس شریف گفت که تضعیف جهان اسلام هدف مشترک غرب و رژیم صهیونیستی است.

وی تصریح کرد: غرب وحدت امت اسلامی را هدف گرفته است و از طریق تقویت قدرت رژیم غاصب در منطقه می‎خواهند به مسلمانان اجازه انتقاضه و قیام مجدد را ندهند.

ابوشریف در ادامه اظهارات خود در این کنفرانس که به صورت مجازی و غیر حضوری برگزار شده، تأکید کرد که سناریوی رژیم صهیونیستی را کشورهای ابرقدرتی مانند انگلیس که وعده بالفور را تقدیم یهودیان کرده است، طراحی کردند.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران افزود: غرب با وعده شوم بالفور که پایه‌گذار تأسیس رژیم غاصب صهیونیستی در سرزمین فلسطین شد، به چندین هدف خود دست یافت که مهمترین آن، رهایی از موضوع یهودیت و همچنین مسایل اقتصادی و تجاری است.

ناصر ابوشرف گفت که وزیر خارجه وقت انگلیس یک جریان مسیحی- انجیلی- صهیونیستی را با هدف ساخت یک معبد ادعایی «هیکل سلیمان» در داخل قدس اشغالی دنبال می‌کرد.

وی تأکید کرد که وزیر خارجه آمریکا به این جریان وابسته است و به همین دلیل از رژیم صهیونیستی بیشتر از خود صهیونیست‌ها حمایت می‌کند و به منظور تسریع ساخت این هیکل ادعایی از معامله قرن دفاع می‌کند و اعطای قدس به رژیم صهیونیستی در همین چارچوب است.

انتهای پیام
captcha