کتابخانه خیرساز در مشکین‌دشت احداث می‌شود
کد خبر: 3900410
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۹

کتابخانه خیرساز در مشکین‌دشت احداث می‌شود

کتابخانه خیرساز ذبیحی به زودی به مجموعه کتابخانه‌های مشکین‌دشت اضافه می‌شود.

کتابخانه خیرساز در مشکین دشت احداث می‌شود

به گزارش ایکنا از البرز، احمدعلی هراتی، مدیرکل کتابخانه‌های استان البرز، 31 اردیبهشت طی مراسمی که با حضور مسئولان شهرستان فردیس، مدیران شهری مشکین‌دشت و خانواده مرحوم ذبیحی در محل احداث پروژه ساخت کتابخانه خیرساز ذبیحی برگزار شد با تاکید بر لزوم مشارکت خیرین در تامین زیرساخت‌های فرهنگی به ویژه کتابخانه و ارتقای فرهنگ عمومی جامعه، گفت: اقدامات موثری توسط انجمن خیرین کتابخانه‌ساز شهرستان فردیس انجام شده و به زودی دو کتابخانه قاصدک(به عنوان اولین کتابخانه کودک استان) و کتابخانه المهدی نیز به مجموع کتابخانه‌های شهرستان افزوده می‌شود.
وی همچنین از همت شورا و شهرداری مشکین‌دشت برای اختصاص دو زمین به کتابخانه‌های عمومی در این پروژه و شهرک بعثت تقدیر و اظهار امیدواری کرد که به همت شهرداری مشکین دشت، کتابخانه بعثت نیز به زودی احداث شود.
در ادامه سید عباس طباطبائی، مدیر کتابخانه‌های عمومی شهرستان فردیس ضمن تقدیر از حمایت شورا و شهرداری مشکین‌دشت در امر کتابخانه‌سازی، گفت: زمین کتابخانه خیابان شهید شیرودی در سال‌های گذشته در مساحت هزار متر مربع توسط شورا و شهرداری مشکین دشت به کتابخانه‌های عمومی اختصاص یافت که با زیربنای ۲۸۰ متر مربع طبق نقشه استاندارد نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، در حال احداث است.
وی با بیان اینکه این کتابخانه با پیگیری انجمن خیرین شهرستان فردیس، تا مرحله فوندانسیون توسط خیّر کتابخانه‌ساز آقای خورشیدی احداث شد، افزود: امروز مسئولیت احداث و تکمیل این پروژه، با اقدام شایسته فرزندان مرحوم احمد ذبیحی، به این خانواده واگذار می‌شود.
این مسئول هزینه تکمیل پروژه کتابخانه «احمد ذبیحی» را طبق نظر کارشناسان بیش از ۸۰۰ میلیون تومان برآورد کرد و گفت: قرار است این کتابخانه تا هفته دولت تکمیل و به مجموع کتابخانه‌های شهرستان افزوده شود.

انتهای پیام
captcha