برپایی کارگاه رسانه‌نگاری شهدایی در فردیس + عکس
کد خبر: 4156616
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۹

برپایی کارگاه رسانه‌نگاری شهدایی در فردیس + عکس

طی آیینی از سوی اداره فرهنگ و ارشاد‌اسلامی فردیس برنامه‌های فرهنگی و هنری با موضوعات رسانه‌نگاری سیره شهدا و معرفی تولیدات فیلم کوتاه جوانان هنرمند، ۲۹ تیرماه، در فرهنگسرای بوستان ولایت این شهرستان برگزار شد.

تجلیل از هنرمندان فردیسی

مهدی شاهوردی، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فردیس، در گفت‌و‌گو با خبرنگار افتخاری ایکنا، اظهار کرد: اولین کارگاه آموزشی تکنیک‌های مصاحبه و ثبت خاطرات شفاهی به‌مدت یک روز در قالب رسانه‌نگاری خانواده شهدا و ایثارگران با حضور ۵۰ هنرجو در شهرستان فردیس با همکاری اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز در فرهنگسرای بوستان ولایت برگزار شد.

دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان فردیس افزود: خداداد کاشفی، فرماندار شهرستان فردیس از این کلاس آموزشی رسانه‌نگاری شهدایی بازدید کرد و از ادارات برگزار کننده تقدیر و تشکر بعمل آورد.

وی عنوان کرد: مراسم اکران و تجلیل از عوامل و بازیگران فیلم کوتاه ۲۰ دقیقه‌ای «آتشی بر سرنوشت امید» با موضوع آسیبهای اجتماعی در محل تالار حافظ اداره فرهنگ و ارشاد‌اسلامی این شهرستان با حضور و سخنرانی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان البرز، فرماندار شهرستان فردیس، معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان البرز و جانشین فرماندهی سپاه ناحیه امام رضا(ع) همراه بود.

تجلیل از عوامل فیلم کوتاه «آتشی بر سرنوشت امید»

شاهوردی افزود: کوتاه ۲۰ دقیقه‌ای «آتشی بر سرنوشت امید» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی حمید اکبری در جشنواره‌ها و بر روی صفحه نمایش رسانه ملی و پرده سینماهای درون‌مرزی و برون‌مرزی رفته است که یک اثر فاخر هنری در جهت بهبود وضعیت آسیب‌های اجتماعی و بلایای پیرامون کانون خانواده تولید شده است.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فردیس در ادامه بیان کرد: در این مراسم نقد و تبیین برنامه‌های فرهنگی و هنری از حمید اکبری، فاطیما درستکار، ساسان کنشلو، امید نعمتی، آرمین سپهریان، فیروزه جمشیدی، نوید پالیزگر، امیرحسین غلام‌نژاد، معصومه صفری، آوا کوچکی، عرفان اخلاصی، شادی تاج‌آبادی، زهرا وافقی، نازنین‌زهرا ادیبی، مهدیه خیاط و پرهام مستطاب اسلامی به‌عنوان بازیگران و عوامل اصلی این فیلم و از آموزشگاه سینمایی یغموری به‌عنوان مجری این فیلم کوتاه، ۲۹ تیرماه، با حضور مسئولان البرزی تجلیل شد‌.

وی به تشریح برخی از برنامه‌های محوری بخش‌های امور گروه قرآن و عترت، فرهنگی و رسانه‌ای و هنری و سینمایی این اداره پرداخت و اذعان کرد: در شهرستان فردیس ظرفیت‌ها و توانمندی‌های فعال و بالقوه‌ای فرهنگی و هنری و قرآنی و رسانه‌ای در نهان نوجوانان و جوانان دختر و پسر نهفته است که نیازمند معرفی به جامعه و تجلیل از همت این عزیزان هنرمند دارد.

هاجر محمدی 

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha