خون رهبران شهید، منافع آمریکا و اسرائیل را نابود می‌کند
کد خبر: 3900469
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۳
دبیر کل عصائب اهل الحق عراق:

خون رهبران شهید، منافع آمریکا و اسرائیل را نابود می‌کند

دبیر کل عصائب اهل الحق عراق اعلام کرد حکومت آمریکا گمان می‌کرد به شهادت رساندن رهبران مقاومت، این جریان را خاموش خواهد کرد، اما خون این شهیدان همچون آتشی، منافع و توطئه‌های آنها را نابود خواهد کرد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از العالم، شیخ قیس خزعلی، دبیر کل عصائب اهل الحق در سخنرانی خود در همایش مجازی سران مقاومت در آستانه روز جهانی قدس گفت: روز قدس نزدیک است و کشور ما عراق و همه کشورهای عربی و اسلامی منطقه در  موضوع جنگ بین حق و باطل با شرایط و چالش‌های خاصی روبرو هستند.
 
قضیه فلسطین از زمان آغاز پروژه استکباری کاشت صهیونیسم در بدنه امت اسلامی، همچنان زنده است و ما شاهد فداکاری‌های زیادی از سوی مسلمانان غیور در این قضیه بوده‌ایم.
 
وی افزود: علمای ما در طول تاریخ قضیه فلسطین تا‌کنون، در رأس همه مواضع و فداکاری‌ها بوده‌اند. یکی از این موضع‌گیری‌های جاودان مربوط به شهید سید‌محمد صدر است که فتوای مشروعیت عملیات استشهادی علیه اشغالگران صهیونیستی را صادر کرد.
 
این مواضع، مبتنی بر اعلام روز جهانی قدس از سوی آیت‌الله روح‌الله خمینی‌(ره) بعد از پیروزی انقلاب بود که که جمعه آخرماه رمضان را روز قدس و روز گرامی‌داشت موضوع فلسطین اعلام کرد.

وی تأکید کرد: این نام‌گذاری به منزله یادآوری این قضیه به جهانیان و روحیه‌بخشی به مقاومت برای آزادی قدس و از بین بردن غده سرطانی اسرائیل بود.
انتهای پیام
captcha