روز قدس؛ روز استکبارستیزی و فریاد نابودی رژیم اسرائیل
کد خبر: 3900567
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۷

روز قدس؛ روز استکبارستیزی و فریاد نابودی رژیم اسرائیل

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز گفت: ۸۰ کشور دنیا در روز جهانی قدس خواسته خود که همان پاک شدن نام اسرائیل از نقشه تاریخ است را فریاد می‌زنند.

روز قدس؛ روز استکبارستیزی و فریاد نابودی رژیم اسرائیل

حجت الاسلام محمد حسین روحی یزدی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز در گفت‎وگو با ایکنا از البرز اظهارکرد: همه ساله در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان شاهد حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس بودیم ولی امسال به واسطه شیوع ویروس کرونا هیچ تجمعی در این خصوص برگزار نمی‌شود.
وی ادامه داد: طبق دستور ستاد ملی کرونا هر گونه تجمع چه به شکل حضور مردم در راهپیمایی و چه به شکل رژه موتوری و خودرویی ممنوع اعلام شده است.
این مسئول با اشاره با اشاره به شاخص ترین برنامه روز قدس امسال توضیح داد: روز قدس امسال راس ساعت ۱۲ ظهر شاهد پخش سخنرانی مقام معظم رهبری از شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی خواهیم بود و به فرمایشات مهم و سرنوشت ساز ایشان گوش می‌سپاریم.
این مسئول با اشاره به اهمیت اهمیت روز جهانی قدس اضافه کرد: تعیین روزی با عنوان روز جهانی قدس پیشنهاد مبتکرانه بنیان گذار کبیر انقلاب در سال ۵۸ بوده است.
وی بیان کرد: این نامگذاری با هدف حمایت از مسلمین جهان به ویژه ملت مظلوم فلسطین صورت گرفته است.
روحی یزدی اضافه کرد: در این روز ملت مسلمان به عنوان ید واحده همبستگی خود را به جهانیان نشان می‌دهند و انزجار خود از استکبار به ویژه رژیم کودک‌کش صهیونیست را اعلام می‌کنند.
وی گفت: مشارکت در برنامه روز جهانی قدس کمکی برای اعتلای کلمه مسلمین و اقتدار و عزت مسلمانان است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: ۸۰ کشور دنیا در روز جهانی قدس خواسته خود که همان پاک شدن نام اسرائیل از نقشه تاریخ است را فریاد می‌زنند بنابراین حضور دراین مراسم حضوری اعتقادی است.

انتهای پیام
captcha