حساسیت صهیونیست‌ها به حضور فعال نُجَباء در باریکه غزه
کد خبر: 3901873
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰
اندیشکده اسرائیلی گزارش داد؛

حساسیت صهیونیست‌ها به حضور فعال نُجَباء در باریکه غزه

یک اندیشکده صهیونیستی با اشاره به برگزاری کنفرانسی ضد آمریکایی و همچنین توزیع کمک‌های انسان‌دوستانه در غزه، فعالیت‌های جنبش مقاومت اسلامی عراق (نُجَباء) در فلسطین را زیر ذره‌بین قرار داد.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی مقاومت اسلامی نجباء، اندیشکده صهیونیستی موسوم به «آگاهی‌های اطلاعاتی و ضد ترور» (وابسته به مرکز میراث اطلاعاتی این رژیم) خبر توزیع بسته‌های حمایتی به‌ مناسبت ماه مبارک رمضان بین خانواده‌های ایثارگر فلسطینی ساکن باریکه غزه از سوی جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء را مورد توجه قرار داد.

در گزارش این اندیشکده، که با هدف هشدار به نخبگان سیاسی ـ امنیتی رژیم صهیونیستی تنظیم و منتشر شده، آمده است: جنبش نُجَباء ـ گروه شیعه عراقی ـ به ‌صورت شبانه در مناطق شمالی نوار غزه بسته‌های غذایی و بهداشتی توزیع کرده است.

نویسنده گزارش با مراجعه به آرشیو رسانه‌های محور مقاومت، ادامه داده است: البته اولین بار نیست که اطلاعاتی از فعالیت این جنبش در غزه انتشار می‌یابد؛ پیش‌تر نیز اداره روابط بین‌الملل نُجَباء (دائرة العلاقات الدولیة لحرکة النجباء) کنفرانسی را با عنوان «آمریکا شیطان بزرگ»، برای بررسی آنچه نقش آمریکا در مقابله با محور مقاومت و سیاست‌های توسعه‌طلبانه رژیم صهیونیستی خوانده می‌شود، ترتیب داده بود.

این اندیشکده صهیونیستی در پایان بیان کرده است: این کنفرانس ضد آمریکایی با حضور و سخنرانی تعدادی از مسئولان گروه‌های جهادی و کارشناسان سیاسی در مؤسسه اسرائیل‌پژوهی «اطلس» واقع در غزه برگزار شده بود.

انتهای پیام
captcha