بزرگداشت مقام امام راحل در نشریه انگلیسی «محجوبه»
کد خبر: 3901945
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۰

بزرگداشت مقام امام راحل در نشریه انگلیسی «محجوبه»

شماره 324 نشریه «محجوبه» ویژه‌ بزرگداشت مقام و جایگاه حضرت امام خمینی(ره)، بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران از سوی مؤسسه بین‌المللی الهدی وابسته به سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی منتشر شد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، شماره 324 نشریه «محجوبه» ویژه‌ بزرگداشت مقام و جایگاه حضرت امام خمینی (ره)، بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران از سوی مؤسسه فرهنگی، هنری و انتشارات بین‌المللی الهدی وابسته به سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به زبان انگلیسی تهیه و منتشر شد.

در این شماره از نشریه «محجوبه»، موضوعاتی چون مبارزات امام خمینی(ره) در مقابله با ظلم و جور و اهمیت آزادگی، تعالیم اسلامی، نگاهی به سبک زندگی امام(ره) در خانوده، شعری زیبا درباره امام خمینی(ره) و سبک زندگی اسلامی از دیدگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی آمده است.

مصاحبه با آیت‌الله سیدمهدی طباطبایی، با موضوع تعادل و حکمت در زندگی امام خمینی(ره)، گرانقدرترین زینت زن با موضوع حجاب و نقش سازنده آن، بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در مقابله با ویروس مرگبار کرونا و وضعیت بانوان در جامعه و خانواده از دیدگاه امام خمینی(ره) در بخشی دیگر از این نشریه آورده شده است.

در ادامه شماره 324 نشریه «محجوبه»، به دو مصاحبه از زبان دو بانوی فرهیخته که هر دو از اساتید گرانقدر ادب فارسی در هند هستند، نکاتی چند از ملاقات آنان با امام خمینی(ره) در سال‌های حیات ایشان، مقاله خداوند آنان را دوست دارد با هدف معرفی آموزه‌های اسلام، مقاله پاسداشت، زمین، پاسداشت زن درباره اهمیت توجه به مادر زمین و زن به عنوان سمبل خلقت و زایش، مقاله نقش بانوان در مقابله با کرونا، مقاله روز جهانی مقابله با کار کودکان و مقاله امید و ناامیدی درباره آشنایی با دیدگاه قرآن آمده است.

انتهای پیام
captcha