برگزاری مراسم سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) در ملایر
کد خبر: 3905264
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۴

برگزاری مراسم سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) در ملایر

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر گفت: همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) در ۳۰ مرکز فرهنگی و مذهبی ملایر برنامه‌های عزاداری و سوگواری با رعایت نکات بهداشتی برگزار می‌شود.

برگزاری مراسم سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) در ملایرحجت‌الاسلام روح‌الله نجفی، مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر، در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) در ۳۰ مرکز فرهنگی و مذهبی ملایر برنامه‌های عزاداری و سوگواری حضرت(ع) با رعایت نکات بهداشتی برگزار می‌شود.
مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر برگزاری برنامه در فضای مجازی از سوی گروه‌های مرتبط، برگزاری مراسم مرکزی عزاداری و سوگواری در شب شهادت با سخنرانی حجت‌الاسلام سیدمحمدحسن فاضلیان در مسجد امام جعفر صادق(ع) را از جمله برنامه‌های این ایام دانست.
وی به برگزاری مراسم عزاداری و سوگواری روز شهادت امام جعفر صادق(ع) به صورت متمرکز در مسجد جامع ملایر با سخنرانی امام جمعه ملایر اشاره کرد و گفت: حرکت دسته‌های عزاداری و سوگواری هیئات مذهبی در روز شهادت در خیابان‌های اصلی از میدان امام حسین(ع) تا مسجد جامع شهر ملایر با محوریت هیئات مذهبی شاخص از دیگر برنامه‌های این ایام است.
نجفی به برگزاری مراسم عزاداری و سوگواری بانوان در شب و روز شهادت در هیئات مذهبی بانوان اشاره کرد و گفت: سخنرانی و اعزام مبلغان در شب و روز شهادت در مساجد، حسینیه‌ها و تکایا توسط 60 نفر از ائمه جماعات مساجد از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده سالروز شهادت امام صادق(ع) در ملایر است.

انتهای پیام
captcha