صهیونیسم؛ منشأ نژادپرستی و ظلم در جهان
کد خبر: 3906398
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۷

صهیونیسم؛ منشأ نژادپرستی و ظلم در جهان

برای ریشه کن ساختن ظلم جهانی باید نظام سلطه دست از حمایت رژیم جنایت کار صهیونیستی بردارد. عدالت در جهان اجراء نخواهد شد مگر آنکه نظام صهیونیسم به زانو درآید و از فشار به حلقوم ملت‌ها باز داشته شود.

صهیونیسم؛ منشأ نژادپرستی و ظلم در جهان

به گزارش ایکنا، حجت‎الاسلام والمسلمین سیدابوالفتح دعوتی، محقق و پژوهشگر قرآنی، در یادداشتی به بررسی نقش صهیونیسم در ایجاد و ترویج نژادپرستی در جهان پرداخت. در ادامه متن این یادداشت از نظر می‌گذرد؛

آنطور که برخی از روشنفکران مصر، اردن و لبنان، اسلام را یک دین عربی اعلام کردند و افتخارات اسلام را به نام اعراب ثبت کردند و به اسلام رنگ ناسیونالیزم عربی دادند، در ملّت یهود نیز از قدیم‌الایام بسیاری از خاخام‌ها، دیانت خودشان را یک دین نژادی قلمداد کردند. آنان خدا را خدایی یهود و یهود را فرزندان خدا و ملّت برگزیده خدا خواندند و دیگر ملت‌ها و دیگر نژادها را بردگان خود شمردند و دیگر انسان‌ها را به عنوان حیواناتی فرض کردند که خداوند آنان را برای خدمت به قوم یهود آفریده است. یهودیان به جان و مال و ناموس غیر یهودیان مسلّط می‌باشند و هر کار زشتی در مورد غیریهودیان را جایز و بلکه واجب می‌دانند.

دینی نژادپرستی دینی

کتاب «تلمود» نژادپرستان یهود، در همین راستا تألیف شده و این کتاب راهنمای جنایات صهیونیست‌هاست. آنان با ملّت فلسطین به مانند حیوانات عمل می‌کنند و از کشتن و هتک حرمت و قتل و غارت و تصرف اموال آنان کمترین پروایی ندارند و آن را یک عمل مذهبی، مقدّس و واجب می‌شمارند، آن هم براساس کتاب تحریف شده تلمود و توراتی که باز تحریفش کرده‌اند.

گرفتاری و مصیبت جهان امروز این است که جهان استکبار و در رأس آنها کاخ سفید برای توجیه عمل‌های خویش و برای کسب آراء، حمایت از اسرائیل را شعار انتخاباتی خود قرار داده‌اند. امریکا حمایت از یک رژیم کودک‌کش، نژادپرست و جنایت‌کار و عداوت با همه آزادی‌خواهان جهان را در رأس برنامه‌های خود قرار داده است و از این رو در راه خدمت به نژادپرستان صهیونیسم به هر جنایتی دست می‌زند و حیات خود را به حیات رژیم صهیونیستی گره زده‌ است.

فرصتی برای انقلاب‌های عدالت‌خواهانه در جهان

در آستانه حرکت ضد نژادپرستی در عالم و مطالبه عدالت و مخالفت با خشونت پلیس و محکوم کردن نظام ظلم و خشونت، باید پیوند کاخ سفید و رژیم صهیونیستی نشانه برود و تحقق عدالت در عالم امکان‌پذیر نیست، مگر با رفع خشونت جهانی و عدم حمایت از جنایات اسرائیل. در واقع، اسرائیل همان پلیس نظام‌‌مند آمریکاست که زانوی ظلم و قهر خویش را بر گلوگاه ملت‌ها و به ویژه ملت مظلوم فلسطین قرار داده است. در واقع، هر کجا فشاری به مظلومان عالم در زمان وارد می‌شود، این کار توسط نظام نژادپرست آمریکا و در راه تداوم نظام جنایت کار صهیونیزم می‌باشد.

برای ریشه‌کن ساختن ظلم جهانی باید نظام سلطه دست از حمایت رژیم جنایت کار صهیونیستی بردارد. عدالت در جهان اجرا نخواهد شد، مگر آنکه نظام صهیونیستی به زانو درآید و از فشار به حلقوم ملّت‌ها باز داشته شود. لازم است همه ملّت‌ها با مظلومان و محرومان رنگین‌پرستان آمریکا به ضدنژادپرستی و خشونت کاخ سفید و فرزند نامشروع آن دولت صهیونیستی هم‌صدا شوند. این یک موقعیت استثنایی و یک هدیه الهی و یک روزنه امید است و تأییدی است از انقلاب‌های عدالت‌خواهانه در سراسر جهان.

انتهای پیام
captcha