حمایت قاطع «جهاد» و «حماس» از تحرکات مردمی علیه طرح الحاق
کد خبر: 3907237
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۵

حمایت قاطع «جهاد» و «حماس» از تحرکات مردمی علیه طرح الحاق

دو جنبش «حماس» و «جهاد اسلامی» در بیانیه‌ای مشترک بر حمایت کامل خود از تحرکات مردمی در کرانه باختری، قدس اشغالی و اراضی 1948 در برابر توطئه‌های رژیم صهیونیستی در مورد طرح الحاق تأکید کردند.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از المنار، دو جنبش «حماس» و «جهاد اسلامی» فلسطین امروز، شنبه پس از نشست رهبران دو جنبش (اسماعیل هنیه و زیاد نخاله) در بیانیه‌ای مشترک بر حمایت کامل خود از تحرکات فلسطینیان در برابر طرح اشغالگری کرانه باختری موسوم به طرح «الحاق» تأکید کردند.

در این بیانیه مشترک تأکید شد: «ما از هرگونه اقدامات و تحرکات ملی و مردمی در مناطق کرانه باختری،‌ قدس و اراضی اشغالی 1948 علیه طرح‌های توطئه‌آمیز الحاق حمایت می‌کنیم».

در ادامه بیانیه حماس و جهاد اسلامی آمده است: ما در کنار فلسطینیان و درخواست آنها برای تقویت مقاومتشان قرار داریم و به اصحاب مقاومت در مسجد الاقصی و شهر قدس و فلسطینیان داخل فلسطین اشغالی درود می‌فرستیم.

رهبران گروه‌های مقاومت در این بیانیه همچنین بر ضرورت حمایت از جبهه داخلی و مقابله با هرگونه تلاش برای هدف قرار دادن مقاومت مردمی از طریق طرح اشغال کرانه باختری و شهرک‌سازی و یهودی‌سازی تأکید کردند.

 

انتهای پیام
captcha