مهلت ارسال آثار جشنواره مطبوعات شمال غرب کشور تمدید شد
کد خبر: 3907518
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۲

مهلت ارسال آثار جشنواره مطبوعات شمال غرب کشور تمدید شد

دبیر اجرایی پنجمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‎های شمالغرب کشور گفت: با درخواست مکرر اهالی رسانه و برای دومین بار، مهلت ارسال آثار پنجمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‎های شمال غرب کشور تا ۲۰ تیرماه ۹۹ تمدید شد.

مهلت ارسال آثار جشنواره مطبوعات شمال غرب کشور تمدید شدبه گزارش ایکنا از اردبیل، شهروز کامجو، دبیر اجرایی پنجمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‎های شمالغرب کشور، هشتم تیر ماه، در جمع تعدادی از خبرنگاران، گفت: مهلت ارسال آثار جشنواره تا ۷ تیرماه اعلام شده بود که به دلیل همزمانی این رویداد با انتخابات خانه‎های مطبوعات و مشغولیت اغلب اهالی رسانه در انتخابات، تمدید آن درخواست شد.
دبیر اجرایی پنجمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‎های شمالغرب کشور با بیان اینکه تاکنون بیش از ۴۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره واصل شده است، تصریح کرد: با تمدید مهلت ارسال آثار تا ۲۰ تیرماه فرصت مناسبی برای اهالی رسانه در استان‎های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، زنجان و اردبیل جهت شرکت در جشنواره فراهم شده است.
وی خاطر نشان کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا، دبیرخانه جشنواره در حال رایزنی با ستاد مقابله با کرونا در نحوه برگزاری مراسم اختتامیه است.
کامجو اظهار کرد: تاکنون استقبال مطلوبی از این جشنواره مشاهده شده که پیش بینی می‌شود با تمدید مهلت ارسال آثار، رویداد پررونق و موثری برای رسانه‎های شمالغرب کشور بعد از سال‎ها رکود رقم بخورد.

انتهای پیام
captcha