انتشار کتاب «مهارت در قرآن کریم» در کربلا
کد خبر: 3908914
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۳

انتشار کتاب «مهارت در قرآن کریم» در کربلا

کتاب «مهارت در قرآن کریم» تألیف دکتر «طلال فائق الکمالی» با بررسی دیدگاه قرآن درباره مفهوم «مهارت» در جوامع جدید فرهنگی در کربلا منتشر شد.

به گزارش ایکنا به نقل از «اخبار العراق»، فائق الکمالی، نویسنده کتاب «مهارت در قرآن کریم» درباره این کتاب گفت: کتاب شامل 140 صفحه است که به همت انتشارات «دار الوارث» در استان کربلا به چاپ رسیده است و بیان می‌کند که مفهوم «مهارت» از جمله مفاهیمی است که می‌توان برای درک فلسفه زندگی، به عنوان یکی از مهمترین ابزارها از آن استفاده کرد.

وی افزود: مهارت در راستای برانگیختن قدرت و رشد و توسعه آن با هدف بهره‌گیری از امکانات انسان برای رسیدن به نیازهای مختلف و بی‌انتهای او استفاده می‌شود تا به حقیقت واقعی زندگی دست یابد.

مؤلف این کتاب افزود: کتاب شامل سه بخش است: بخش اول؛ موضوع مهارت و اهداف آن در آیات قرآن کریم. بخش دوم؛ رویکردهای موضوعی و اهداف غایی مفهوم مهارت قرآنی و بخش سوم؛ عناصر و لوازم مهارت در مفاهیم قرآن کریم.

یادآور می‌شود، طلال فائق مجبل الکمالی النصراوی، نویسنده و پژوهشگر عراقی، در سال 1959 در کربلا متولد شد. وی مدرک لیسانس در رشته علوم اسلامی دارد و مدرک فوق لیسانس و دکترای خود را نیز در همین رشته کسب کرده است. او در حال حاضر مدیر مرکز دانشگاهی الوارث و رئیس دانشکده علوم دانشگاه الوارث وابسته به آستان مقدس حسینی در کربلای معلاست.

انتهای پیام
captcha