پایگاه اطلاع‌رسانی انجمن‌ اسلامی دانش‌آموزان خوزستان رونمایی شد
کد خبر: 3909714
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۲

پایگاه اطلاع‌رسانی انجمن‌ اسلامی دانش‌آموزان خوزستان رونمایی شد

پایگاه اطلاع‌رسانی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان خوزستان با هدف اطلاع‌رسانی اخبار و فعالیت‌های دانش‌آموزی رونمایی شد.

پایگاه

به گزارش ایکنا از خوزستان، پایگاه اطلاع‌رسانی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان خوزستان رونمایی شد.

حجت‌الاسلام محمد عرب، مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان خوزستان در این‌باره با اشاره به ضرورت و اهمیت اطلاع‌رسانی اخبار و فعالیت‌های دانش‌آموزی، گفت: اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان پس از سال‌ها با راه‌اندازی این پایگاه دارای سایت اطلاع‌رسانی مستقل شد.

وی با اشاره به فعالیت اتحادیه دانش‌آموزان در بیش از 300 مدرسه اظهار کرد: این پایگاه به نشانی اینترنتی http://etehadiekhz.ir برای اطلاع‌رسانی فعالیت‌های همه شهرستان‌ها راه‌اندازی شده است.

عرب، بخش ویژه، چندرسانه‌ای، فیلم و گالری تصاویر را از دیگر بخش‌های این پایگاه معرفی کرد و افزود: ایجاد جذابیت‌های بصری و گرافیکی بیشتر و انسجام بیشتر در محتوا، دسترسی راحت‌تر کاربران به اجزای سایت و بخش‌های مختلف، پاسخگو بودن (ریسپانسیو) سایت به گونه‌ای که طرح سایت در موبایل، تبلت و سایر نمایشگرهای کوچک‌تر و بزرگ‌تر سازگار است و به درستی نمایش داده می‌شود، دسته بندی اخبار در تب‌هایی با عناوین آخرین اخبار، دسترسی سریع به گزارش تصویری، نشریات الکترونیکی و … از ویژگی‌های پایگاه اطلاع‌رسانی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان است.

انتهای پیام
captcha