طرح جامع منطقه نمونه گردشگری دریاچه مغان اجرا می‌شود
کد خبر: 3910110
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۶

طرح جامع منطقه نمونه گردشگری دریاچه مغان اجرا می‌شود

معاون سرمایه‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل، گفت: مقدمات تهیه و اجرای طرح جامع گردشگری برای منطقه نمونه گردشگری دریاچه مغان در شهرستان پارس آباد فراهم شد.

طرح جامع منطقه نمونه گردشگری دریاچه مغان اجرا می‌شودبه گزارش ایکنا از اردبیل، فرزاد کیسان، معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل، ۲۲ تیرماه، در بازدید از دریاچه مغان با اشاره به حضور مسئولان شرکت مشاور تهیه و اجرای طرح جامع گردشگری در این منطقه نمونه، گفت: پس از گذراندن مراحل قانونی زمینه برای تهیه و اجرای این طرح فراهم خواهد شد.
معاون سرمایه‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، تهیه و اجرای این طرح را زمینه‌ساز رونق صنعت گردشگری در منطقه دانست و افزود: در راستای تحقق اهداف گردشگری، طرح‌های مختلف سرمایه‌گذاری در مناطق مختلف استان در حال اجرا بوده که بهره‌برداری از آن‌ها زمینه برای رونق این صنعت را فراهم خواهد کرد.
کیسان از حمایت از سرمایه‌گذاران در حوزه‌های مختلف در استان و به ویژه شمال استان و شهرستان پارس‌آباد خبر داد و اظهار کرد: با توجه به ظرفیت‌ها و قابلیت‌های منطقه تلاش می‌شود با جذب سرمایه‌گذاران زمینه برای رونق هر چه بیشتر در این منطقه فراهم شود.

انتهای پیام
captcha