برگزاری مرحله مصاحبه طرح «اسوه» به صورت غیرحضوری
کد خبر: 3910193
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۷

برگزاری مرحله مصاحبه طرح «اسوه» به صورت غیرحضوری

مرحله مصاحبه نفرات برگزیده در دوره جدید عضوگیری طرح اسوه از چهارشنبه، ۲۵ تیرماه، به صورت غیرحضوری انجام می‌شود.

ارسالی/////برگزاری مرحله مصاحبه عضوگیری جدید طرح اسوه به صورت غیر حضوری

به گزارش ایکنا، پس از ثبت‌نام اولیه در مرحله جدید عضوگیری طرح «اسوه»، که اردیبهشت‌ و خرداد سال جاری انجام شد، ۱۱۰ اثر به دبیرخانه طرح واقع در شورای عالی قرآن ارسال شد.

با پایان یافتن مرحله ارزیابی آثار ارسالی شرکت‌کنندگان در طرح اسوه، که ۱۰ تیرماه در محل شورای عالی قرآن برگزار شد، از میان تعداد ۱۱۰ اثر ارسالی به این مرحله، تعداد ۴۰ اثر به عنوان آثار منتخب به مرحله نهایی راه یافتند.

از میان این ۴۰ اثر، ۲۰ اثر در رشته قرائت و ۲۰ اثر نیز در رشته حفظ کل قرآن پذیرفته شده‌اند. نفراتی که آثار ایشان در این مرحله پذیرفته شده، در مرحله ارزیابی و مصاحبه شرکت خواهند کرد.

پیش از این مقرر شده بود که مرحله ارزیابی نفرات برگزیده به صورت مصاحبه حضوری برگزار شود، اما به دلیل شیوع بیشتر کرونا و بنا به تصمیم مسئولان طرح اسوه در شورای عالی قرآن، این مرحله به صورت غیرحضوری و از طریق اسکایپ برگزار خواهد شد.

این مرحله از چهارشنبه، ۲۵ تیرماه، در محل شورای عالی قرآن آغاز می‌شود و تا شنبه، ۲۸ تیرماه، ادامه خواهد داشت.

نفرات برتر در این مرحله نیز مجوز عضویت آزمایشی طرح اسوه را دریافت می‌کنند. این عضویت آزمایشی و یک‌ساله (دو ترم) است و اگر پس از این مدت، توانمندی ایشان احراز شود، عضویت ایشان از حالت آزمایشی به رسمی تبدیل خواهد شد.

یادآور می‌شود، طرح اسوه هم‌اکنون از سوی جامعه فرهنگی ـ قرآنی عصر و با همکاری شورای عالی قرآن در حال اجراست و هر دو سال یک‌بار فراخوان جذب جدید خود را اعلام و از بین قاریان و حافظان ممتاز و نخبه زیر ۱۲ سال، عضوگیری می‌کند.

انتهای پیام
captcha