فروش بلیت آرامگاه‌های حافظ و سعدی به‌صورت اینترنتی
کد خبر: 3910709
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۱

فروش بلیت آرامگاه‌های حافظ و سعدی به‌صورت اینترنتی

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس از فروش اینترنتی بلیت اماکن تحت پوشش این اداره‌کل از جمله آرامگاه‌های حافظ و سعدی خبر داد.

به ‌گزارش ایكنا از فارس، به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس، مصیب امیری، مدیركل میراث فرهنگی فارس امروز، 25 تیرماه گفت: با آغاز راه‌اندازی باجه‌های الکترونیکی بلیت در بخش اصلی مجموعه‌های تاریخی و گردشگری این اداره‌کل در دی‌ماه سال 1397، به‌صورت هم‌زمان فروش اینترنتی نیز در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا، این اداره‌کل در نظر دارد ضمن محدود کردن فروش بلیت به‌صورت حضوری این خدمات را در سایر مجموعه‌هایی که فاقد فروش الکترونیکی و اینترنتی است، فعال کند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس افزود: سامانه فروش اینترنتی بلیت به نشانی www.tafrihati.com در حال حاضر در دسترس عموم است و علاوه بر آن نرم‌افزار کاربردی آپ و تفریحاتی نیز قابل‌استفاده هستند.

امیری بیان كرد: هم‌اکنون مجموعه‌های فرهنگی آرامگاه سعدی، حافظ، مجموعه زندیه (ارگ کریم‌خان زند، حمام وکیل و موزه پارس)، میراث جهانی تخت جمشید، پاسارگاد و نقش رستم به سامانه فروش الکترونیکی و اینترنتی مجهز هستند، به‌زودی مجموعه‌های موزه سنگ هفت‌تنان، منظر جهانی ساسانی (بیشاپور، فیروزآباد و سروستان)، موزه کازرون و بیشاپور و باغ نشاط لار نیز به این سامانه مجهز خواهند شد.

انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
احمدرضا شکاری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۳/۰۱/۰۳ - ۱۰:۳۶
0
0
عالی
captcha