اقدامات مسجد «والسال» انگلیس برای جلوگیری از شیوع کرونا
کد خبر: 3911805
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۵

اقدامات مسجد «والسال» انگلیس برای جلوگیری از شیوع کرونا

مسجد شهر «والسال» انگلیس اقدامات احتیاطی خود را برای جلوگیری از شیوع کرونا انجام داده تا دوباره بتواند میزبان نمازگزاران باشد.

به گزارش ایکنا به نقل از Express And Star، این وب‌‌سایت در گزارشی به اقدامات مسجد شهر والسال (Walsall) در انگلستان برای جلوگیری از شیوع کرونا پرداخته است.

در این گزارش با اشاره به این که مسجد و مرکز اسلامی عایشه اولین مسجد این شهر بوده که به دلیل کرونا تعطیل شده بود، آمده که این مسجد از 10 جولای(20 تیر) و با رعایت نکات ایمنی و بهداشتی بازگشایی شده است.

به گفته حامد لوزی (Hammed Lodhi) دبیرکل سازمان خیریه مأموریت اسلامی بریتانیا(UK Islamic Mission) و عضو کمیته این مرکز اسلامی، این مسجد مدت‌ها قبل از اعلام خبر آغاز به کار مراکز عبادی خود را برای میزبانی از نمازگزاران آماده کرده بود.

وی افزود: اینکه بتوانیم مسجد را مجدداً بازگشایی کنیم، نقطه عطفی مهم بود، زیرا ما در طی چند ماه گذشته کارهای بسیاری را انجام داده‌ایم تا همه چیز را آماده کنیم.

اقدامات این مسجد شامل نیاز به پوشیدن ماسک صورت برای نمازگزاران، ایستگاه‌های ضد عفونی در ورودی‌ها و سیستم یک طرفه برای ورود و خروج از مسجد است.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha