تشویق مسلمانان «برادفورد» به رعایت بهداشت در عید قربان
کد خبر: 3913341
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۷

تشویق مسلمانان «برادفورد» به رعایت بهداشت در عید قربان

سرویس خدمات بهداشت همگانی بریتانیا در منطقه برادفورد موسوم به NHS مسلمانان را به پیروی از دستورات بهداشتی در آستانه عید قربان تشویق کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از Telegraph And Argus، سرویس خدمات بهداشت همگانی بریتانیا (National Health Service) موسوم به NHS در منطقه برادفورد و کمیسیون کلینیک‌های منطقه کریون (Craven Clinical Commissioning Group) این شهر  موسوم به CCG در پیامی ضمن تبریک عید قربان به مسلمانان این شهر درخواست کرده که موارد بهداشتی مانند فاصله‌گذاری اجتماعی را در جریان مراسم گرامیداشت این عید بزرگ رعایت کنند.

از اوایل ماه جاری میلادی، دولت بریتانیا اجازه بازگشایی مکان‌های عبادی را در صورت رعایت توصیه‌های بهداشتی صادر کرد.

 سهیل عباس، از اعضای NHS در برادفورد گفت: از کاری که همه طی ماه‌های اخیر برای کمک به مبارزه با کووید-19 انجام داده‌اند، سپاسگزارم. می‌خواهم برای همه عیدی سعادتمند و سالم آرزو کنم و می‌دانم که معمولاً مردم در شرایط مختلف، این زمان ویژه را جشن می‌گیرند. از آنجا که افراد از نژادهای مختلف مانند سیاه، سفید، آسیایی و اقلیت در معرض خطر ابتلا به بیماری هستند، مهم این است که خودخواه نباشید و همچنان از دستورات بهداشتی صادر شده مانند شستن مرتب دست و رعایت فاصله اجتماعی پیروی کنید.

براساس آمار و ارقام دفتر آمار ملی بریتانیا در سال 2017، جامعه مسلمانان برادفورد 24.7 درصد از جمعیت این شهر 540 هزار نفری را تشکیل می‌دهند که اکثر آنها مهاجران هندی و پاکستانی هستند.

انتهای پیام
captcha