موشک‌های مقاومت معادلات جدیدی را در منطقه رقم زده‌اند
کد خبر: 3912187
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۹
عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان:

موشک‌های مقاومت معادلات جدیدی را در منطقه رقم زده‌اند

شیخ نبیل قاووق با بیان اینکه موشک‌های نقطه‌زن مقاومت معادله جدیدی را در جنگ با دشمن ترسیم کرده‌اند، گفت: گروه‌های مقاومت امروز در اوج قدرت، اقتدار و آمادگی به سر می‌برند و دشمن دیگر نمی‌تواند مقاومت را نادیده بگیرد و یا آن را کنار بگذارد.

به گزارش ایکنا؛ عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان درباره فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران گفت: سردار حاج قاسم سلیمانی همواره تاکید داشت که در قلب میدان و در کنار سید حسن نصرالله و حاج رضوان (شهید عماد مغنیه) و سایر برادران باقی بماند.

شیخ قاووق گفت که شهید سردار حاج قاسم سلیمانی همواره در دل جنگ بود و محاصره رژیم صهیونیستی یک موفقیت راهبردی است که به نام وی به ثبت رسیده است.

وی که با پایگاه اینترنتی «العهد» گفت‌وگو می‌کرد، افزود: سردار سلیمانی یکی از فرماندهان میدان جنگ بود که جانش را به خاطر سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله به خطر انداخت.

شیخ نبیل قاووق تصریح کرد: سردار سلیمانی هر لحظه آماده شهادت بود و همه تجربه جهادی خود را در اختیار مقاومت قرار داد و همه سعی و تلاش خود را برای دفاع از لبنان و شکست دشمن صهیونیستی به کار گرفته بود.

عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان با بیان اینکه حاج قاسم بارها جان خود را به خاطر سید حسن نصرالله به خطر انداخت، افزود: حمایت و حفاظت از دبیرکل حزب الله یکی از مهمترین دغدغه‌های حاج قاسم در زمان تجاوزگری اسرائیل بود.

مسئول بلندپایه حزب الله با تاکید بر اینکه موشک‌های نقطه زن مقاومت معادلات جدیدی را در جنگ با دشمن رقم زده‌اند، خاطر نشان کرد: امروز دشمن از معادله موشک های ویرانگری که در طول و عرض موجودیت صهیونیستی کاشته خواهد شد، هراسان است.

وی گفت که گروه‌های مقاومت امروز در اوج قدرت، اقتدار و آمادگی به سر می‌برند و دشمن دیگر نمی‌تواند مقاومت را نادیده بگیرد و یا آن را کنار بگذارد.

انتهای پیام
captcha