کنفرانس سالانه حج به صورت مجازی برگزار می‌شود
کد خبر: 3912382
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۵

کنفرانس سالانه حج به صورت مجازی برگزار می‌شود

وزارت حج عربستان، چهل و پنجمین کنفرانس سالانه حج را به صورت مجازی برگزار می‌کند.

به گزارش ایکنا به نقل از منا اف ان، محمد صالح بن طاهر بنتن، وزیر حج و عمره عربستان اعلام، کرد: کنفرانس سالانه حج برای اولین بار به صورت مجازی برگزار می‌شود.
 
این کنفرانس که نخستین بار در سال 1970 آغاز به کار کرد با همکاری وزارتخانه‌های دعوت و ارشاد و امور اسلامی و وزارت ارتباطات عربستان برگزار می‌شود.
 
کنفرانس امسال با عنوان «اصول بهداشت عمومی و کاربردهای علمی آنها با توجه به دستورات و سنت نبوی» دوشنبه، 6 مرداد، برگزار خواهد شد.

این کنفرانس با مشارکت جمعی از اعضای شورای علما، پزشکان و مشاوران، فقها از طریق برنامه زوم (Zoom) برگزار می‌شود. همچنین علاقه‌مندان می‌توانند این کنفرانس را از طریق پخش مستقیم سمپوزیوم در حساب توئیتر وزارت حج و عمره عربستان دنبال کنند.
 
محمد صالح بنتن افزود: در موسم حج سال جاری هیچ یک از مسئولان این کشور و کسانی که در امر خدمت‌رسانی به زائران مشارکت دارند، در ادای مناسک حج شرکت نخواهد کرد.

وی ادامه داد: انتخاب زائران با شفافیت کامل انجام شده و مؤلفه‌های بهداشتی مد نظر قرار گرفته و مهمترین آنها داشتن گواهی بهداشتی PCR توسط زائران است تا ثابت کند به بیماری کووید۱۹ مبتلا نیستند.
انتهای پیام
captcha