برگزاری دوره مجازی کوتاه‌مدت «آشنایی با تدبر در قرآن»
کد خبر: 3914329
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۲

برگزاری دوره مجازی کوتاه‌مدت «آشنایی با تدبر در قرآن»

دوره آموزشی در قالب بسته مجازی کوتاه‌مدت «آشنایی با تدبر در قرآن» به همت مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت گفتمان قرآن و ولایت برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا، مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت گفتمان قرآن و ولایت، دوره آموزشی در قالب بسته مجازی کوتاه‌مدت آشنایی با تدبر در قرآن را ویژه آقایان زیر 30 سال با شرایط عمومی طلاب سطح یک و دو، دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی تهیه و طراحی کرده است.


بیشتر بخوانید:


این بسته با هدف تحول‌آفرینی در نگاه به قرآن و جایگاه آن، ایجاد انگیزه و ترغیب مخاطب برای ادامه ارتباط تدبری با قرآن و بکارگیری آموزه‌ها در زندگی روزمره در قالب چند مقطع و سطح تهیه شده است.

بنابر گفته سیدمحمدهادی میردهقان، مدیر اجرایی این مؤسسه، مخاطبان این بسته آموزشی در مقطع نخست که در قالب بسته فشرده دو ساعت آموزش آفلاین از طریق پایگاه اینترنتی مؤسسه گفتمان قرآن و ولایت ارائه می‌شود با محتوای آموزشی کلیات مبانی، تعریف و روش تدبر در قرآن آشنا می‌شوند.

یادآور می‌شود، علاقه‌مندان پس از موفقیت در گذراندن مقطع مقدماتی، می‌توانند در دوره پیشرفته این بسته نیز شرکت کنند. واجدین شرایط برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به پایگاه اینترنتی مؤسسه به نشانی https://tadabor.ir/nokhbegani مراجعه کنند.

همچنین مؤسسه گفتمان قرآن و ولایت در اینستاگرام‌ و پیام‌رسان‌های تلگرام، سروش، ایتا و بله دارای صفحه مجازی به نشانی tadabor_ir@ است.

انتهای پیام
captcha