14 مرداد؛ آغاز دریافت مقالات سومین همایش ملی «خیر ماندگار»
کد خبر: 3914341
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۴

14 مرداد؛ آغاز دریافت مقالات سومین همایش ملی «خیر ماندگار»

دریافت مقالات برای سومین همایش ملی خیر ماندگار با عنوان «مطالعه و ارزیابی نظام حکمرانی امور خیر در ایران» از فردا، 14 مردادماه، آغاز می‌شود.

به گزارش ایکنا، سومین همایش ملی خیر ماندگار با عنوان «مطالعه و ارزیابی نظام حکمرانی امور خیر در ایران» به همت بنیاد خیریه راهبری آلاء، دانشگاه اصفهان و سازمان اوقاف و امور خیریه، طی اسفندماه سال جاری، برگزار می‌شود.

پذیرش ارسال مقالات برای این همایش از فردا، 14 مردادماه، آغاز می‌شود و پژوهشگران و علاقه‌مندان تا 14دی‌ماه سال جاری، فرصت دارند تا اصل مقالات خود را به دبیرخانه سومین همایش ملی خیرماندگار ارسال کنند.

این همایش در هفت محور شامل؛ «مباحث نظری»، «تجربه‌های جهانی»، «تجربه‌های ملی»، «نقش نهادهای بازیگر عرصه خیر»، «آسیب‌ها و چالش‌های حکمرانی امور خیر در ایران»، «حکمرانی مطلوب امور خیر و نیکوکاری در ایران» و «ایده‌های نو برای حکمرانی امور خیر در ایران» به فعالیت می‌پردازد.

شرکت‌کنندگان همایش سه گروه؛ «اساتید، دانشجویان و پژوهشگران علاقه‌مند به حوزه خیر»، «خیرین ، مدیران و کارشناسان مؤسسات خیریه» و «مدیران و کارشناسان دولتی مرتبط با این حوزه» هستند.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت سومین همایش ملی خیر ماندگار به نشانی اینترنتی conf.ala.org.ir و شبکه اجتماعی khairemandegar@ مراجعه و یا با شماره ۸۶۰۱۵۳۳۶- ۰۲۱ تماس گیرند.

پیش از این نیز دومین همایش ملی خیر ماندگار با پرداختن به موضوع«مطالعه و ارزیابی امور خیر در ایران با تمرکز بر چالش‌های نیکوکاری در ایران امروز» حول محورهای «تقویت و ارتقای جایگاه پژوهش و نوآوری و تولید علم نافع در حوزه امر خیر و وقف»، «ایجاد فرصت تجمع و گفتگوی دست‎اندرکاران، عالمان و اندیشمندان در حوزه امر خیر و وقف»، «زمینه‎سازی استقرار نظام جامع پژوهش و نوآوری در حوزه امر خیر»، «وقف و شناسایی امور خیر بر زمین مانده» و همچنین «هدایت فعالیت‎های خیریه به امر دانش‎‌بنیان» طی دی‌ماه سال 1397 برگزار شد. همچنین اولین دوره این همایش با عنوان «بازشناسی و ارزیابی امور خیر در ایران» برگزار شد.

 

انتهای پیام
captcha