پیش‌همایش‌های ملی «خیر ماندگار» برگزار می‌شود
کد خبر: 3917328
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۳

پیش‌همایش‌های ملی «خیر ماندگار» برگزار می‌شود

پیش‌همایش‌های سومین همایش ملی خیر ماندگار با عنوان «مطالعه و ارزیابی نظام حکمرانی امور خیر در ایران» به همت بنیاد خیریه راهبری آلاء برگزار می‌شود.

همایش خیر ماندگار

به گزارش ایکنا، سومین همایش ملی خیر ماندگار با عنوان «مطالعه و ارزیابی نظام حکمرانی امور خیر در ایران» به همت بنیاد خیریه راهبری آلاء، دانشگاه اصفهان، سازمان اوقاف و امور خیریه و خبرگزاری ایکنا 12 اسفند سال جاری برگزار می‌شود.

این همایش در هفت محور شامل «مباحث نظری»، «تجربه‌های جهانی»، «تجربه‌های ملی»، «نقش نهادهای بازیگر عرصه خیر»، «آسیب‌ها و چالش‌های حکمرانی امور خیر در ایران»، «حکمرانی مطلوب امور خیر و نیکوکاری در ایران» و «ایده‌های نو برای حکمرانی امور خیر در ایران» به فعالیت می‌پردازد.

در این راستا بنیاد آلاء اقدام به برگزاری پیش‌همایش‌هایی کرده که از درگاه‌هایی همچون شبکه اینستاگرام به نشانی khairemandegar@ و آپارات به نشانی khairemandegar/live  قابل مشاهده است.

در بخش نخست پیش همایش‌ها مجتبی امیری، عضو هیئت علمی دانشگاه تهران، 12 شهریورماه از ساعت ۱۸ تا ۱۹ در مورد «حکمرانی و مدیریت امور خیر: از نظر تا عمل در دوران پسا انقلاب» به ایراد سخنرانی می‌پردازد.

همچنین عباس منوچهری، عضو هیئت علمی دانشگاه تربیت معلم نیز 15 شهریورماه از ساعت ۱۸ تا ۱۹ با موضوع «خیریه: کنش اخلاقی یا دور معیوب بی‌عدالتی» سخنرانی خواهد داشت.

از دیگر بخش‌های پیش‌همایش اول سخنرانی علی‌اصغر پورعزت، عضو هیئت علمی دانشگاه تهران، با موضوع «کاربرد هوش مصنوعی برای مدیریت خردمندانه منابع محدود نیکوکاری در سطح ملی» است که 17 شهریورماه از ساعت ۱۸ تا ۱۹ برگزار می‌شود.

حسین راغفر، عضو هیئت علمی دانشگاه الزهرا(س) نیز 19 شهریورماه از ساعت ۱۸ تا ۱۹ موضوع «حکمرانی اقتصادی و حکمرانی امر خیر» را مورد بررسی قرار می‌دهد.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت سومین همایش ملی خیر ماندگار به نشانی اینترنتی conf.ala.org.ir و شبکه اجتماعی khairemandegar@ مراجعه کنند و یا با شماره 88258900 - 021 تماس گیرند.

 

پیش همایش‌های «خیر ماندگار» برگزار می‌شود

انتهای پیام
captcha