آغاز رأی‌گیری مردمی برای انتخاب اولین فینالیست «سه دقیقه با کتاب»
کد خبر: 3914367
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۱

آغاز رأی‌گیری مردمی برای انتخاب اولین فینالیست «سه دقیقه با کتاب»

در پی مشخص شدن نامزد‌های راهیابی به دور نهایی «سه دقیقه با کتاب»، رأی‌گیری مردمی برای انتخاب اولین فینالیست این مسابقه آغاز شد.

آغاز رأی‌گیری مردمی برای انتخاب اولین فینالیست «سه دقیقه با کتاب»به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی، «سه دقیقه با کتاب» عنوان مسابقه‌ای است که تابستان امسال به همت سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی برگزار می‌شود. در این مسابقه دانشجویی، شرکت کنندگان با ارسال ویدئو‌های سه دقیقه ای، به معرفی بهترین کتابی که خوانده اند، می‌پردازند.

«سه دقیقه با کتاب» که تا شهریور امسال ادامه دارد، پس از مشخص شدن برگزیدگان هفتگی این مسابقه، وارد مرحله رأی گیری مردمی برای انتخاب نخستین فینالیست خود شده است.

بر اساس اعلام دبیرخانه مسابقه کتاب‌خوانی «سه دقیقه با کتاب»، این رأی گیری در صفحه اینستاگرام سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی به نشانی https://www.instagram.com/isba.ir انجام می‌شود. بر این اساس، ویدئو‌های برگزیده ماه اول این مسابقه در این صفحه اینستاگرامی بارگذاری شده و افراد می‌توانند با ورود به این صفحه و دنبال کردن آن، به شرکت کننده مورد نظر خود از طریق لایک ویدئوی مربوطه رأی دهند. روند رأی‌گیری تا ساعت ۱۲:۰۰ روز سه شنبه (۱۴ مرداد ماه) ادامه خواهد یافت.

دبیرخانه «سه دقیقه با کتاب» اعلام کرد، شیلان اویهنگی، سارا روانگرد و غزاله طهماسبی سه کاندیدای این ماه برای راهیابی به فینال این مسابقه هستند. فینالیست اول این مسابقه بر اساس نتیجه رأی‌گیری مردمی و نیز نظرات هیئت داوران مشخص خواهد شد.

مسابقه «سه دقیقه با کتاب» بخش اصلی جشنواره دانشجویی کتاب سه‌ دقیقه‌ای (سه‌تاک) است که با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی و آشنایی و انس دانشجویان با کتاب برگزار می‌شود. برای برگزیدگان این مسابقه جوایزی نقدی و بن خرید کتاب در نظر گرفته شده است. برندگان هفتگی این مسابقه جایزه نقدی یک میلیون ریالی به همراه بن کتاب دریافت می‌کنند.

همچنین، برای برنده فصل این مسابقه که از میان فینالیست‌ها انتخاب می‌شود، جایزه «جایزه طلایی» شامل جایزه نقدی ۲۰ میلیون ریالی به همراه بن خرید کتاب در نظر گرفته شده است.

دبیرخانه «سه دقیقه با کتاب» با تأکید بر ادامه این مسابقه در هفته‌های آینده، از دانشجویان علاقه‌مند برای شرکت در این رویداد دعوت کرده است. آئین‌نامه شرکت در این مسابقه از طریق این لینک (http://www.isba.ir/upload/file/Instruction.pdf) قابل دریافت است.

انتهای پیام
captcha