تشکر فرمانده کل ارتش از عنایت ویژه فرمانده معظم کل قوا
کد خبر: 3916472
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۲

تشکر فرمانده کل ارتش از عنایت ویژه فرمانده معظم کل قوا

به دنبال عنایت ویژه و لطف بزرگوارانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرمانده کل قوا حضرت امام خامنه ای(مدظله‌العالی) به ارتش جمهوری اسلامی ایران مبنی بر تصویب اعطای پرچم و نشان فداکاری به دانشگاه افسری امام علی(ع)؛ امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش، طی پیامی از معظم‌له قدردانی کرد.

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی ارتش، متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
محضر مبارك مقام معظم رهبري و فرماندهی معزز کل قوا، حضرت امام خامنه‌اي(مدظله العالي)
با سلام و تحیات، به استحضار می رساند:
عنايت ويژه و لطف بزرگوارانه آن امام عظيم‌الشأن در تصويب اعطاي پرچم و نشان فداكاري به دانشگاه افسري امام علي(علیه‌السلام) با حضور حماسي دانشجويان و فرماندهان اين دانشگاه ابلاغ شد و شور و شعف زایدالوصفی در ارتش انقلابی ایجاد کرد. این افتخار جاودانه، جلوه‌های تابناکی از اراده‌ راسخ ارتشیان مقتدر در پرتو گوهر درخشان ولايت، برای تداوم راه شهيدان و پايداري در جبهه مقاومت آفرید و موجب مسرّت، اميد و درخشش بیشتر مسیر نورانی جهاد فی سبیل الله شد.

ابراز خشنودی رزمندگان ارتش جمهوري اسلامي ايران، اشتياق و استقبال پيشكسوتان، خانواده معظم شهدا و برخی از اقشار جامعه، نشانه‌هاي روشنی از اخلاص، ایثار، تعهد و وفاداري آحاد ارتش و ملت انقلابی به آن رهبر فرزانه و دلیل قاطعی از استعداد رهپویان مسیر شهیدان عزت و اقتدار برای ایثار جان، تحت فرماندهي آن زعيم عالي‌قدر و گواه تأثیر ماندگار الطاف كريمانه حضرتعالي در کارکنان ارتش ولایتمدار است.

بار ديگر خداوند بزرگ را بر نعمت ولايت شكر می‌گوییم و از محبت و پاداش شايسته ولي‌امر مسلمین به فرزندان ارتشي خود سپاسگزاريم. سخت مي‌كوشيم شاکر عامل باشیم و نقش مؤثری در پيشبرد نيروهاي مسلح پرافتخار به سمت اهداف بزرگ گام دوم انقلاب ایفا کنیم؛ با كار جهادي و انگيزه مضاعف، شایستگی‌ها و توانمندی‌های فرزندان رشید ملت در ارتش را در ارتقاي سطح آمادگي‌هاي ایران سربلند اسلامی به اوج برسانیم.

به اين اميد كه با تبعیت از فرامین حکیمانه و تنعّم از دعای خیر حضرت‌عالی، تبرّک تقوا، مجاهدت و پايبندي ارتشیان مؤمن به ارزش‌هاي انقلاب اسلامي، دست در دست آحاد نيروهاي مسلح مقاومت، ید واحده نظام شکوهمند اسلامی و سربازانی شايسته انتظار و رزم در ركاب حضرت مهدي (عج) باشيم.

سلامت، طول عمر و مزيد بركات وجود مبارك را در رهبري امت اسلام از خداوند بزرگ مسئلت دارم.

فرمانده كل ارتش جمهوري اسلامي ايران
سرلشكر ستاد سيد عبدالرحيم موسوي

انتهای پیام
captcha