واکنش قرآنی عالم مسیحی به توافق امارات با رژیم صهیونیستی
کد خبر: 3917503
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۶

واکنش قرآنی عالم مسیحی به توافق امارات با رژیم صهیونیستی

امانوئل مسلم، از علمای دینی مسیحیت، با انتشار ویدئویی در فضای مجازی و استناد به آیاتی از قرآن کریم به توافق امارات و رژیم صهیونیستی برای عادی‌سازی کامل روابط واکنش نشان داد.

به گزارش ایکنا به نقل از thesaudireality، امانوئل مسلم در این ویدئو گفت: این پیامی از فلسطین به امارات است. شنیده‌ایم که به عادی‌سازی روابط و صلح کامل با صهیونیست‌های اشغالگر فلسطین اقدام کرده‌اید.

این اندیشمند مسیحی تأکید کرد: اگر قرآن تو را درباره توافق و عادی‌سازی روابط با یهود (یهودیان صهیونیست) قانع نمی‌کند و بازنمی‌دارد، پس چه چیزی تو را از این کار باز خواهد داشت. در قرآن آمده است: «لتجدن اشد الناس عداوة للذین آمنوا الیهود؛ هر آینه دشمن‌ترین مردم نسبت به مسلمانان را یهود و مشرکان خواهی یافت.»(آیه 82، مائده)

وی خطاب به امارات تصریح کرد: با این اقدام خودت را از شرکت در آزادسازی قدس و فلسطین دور کردی و افتخار جنگیدن را در کنار ما از دست دادی و به خاطر اسرائیل مرا تحقیر و به من توهین کردی.

کاربران توئیتر با استقبال از این اظهارات آن را تأیید و انتقادات صریحی را از دولت امارات به دلیل عادی‌سازی روابط و خیانت به مسئله فلسطین بیان کردند.

انتهای پیام
captcha