تظاهرات اعتراضی در مقابل سفارت امارات در تونس
کد خبر: 3917611
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۵

تظاهرات اعتراضی در مقابل سفارت امارات در تونس

احزاب و سازمان‌های جامعه مدنی در تونس با تجمع در مقابل سفارت امارات در پایتخت این کشور، اعتراض خود را درباره عادی‌سازی روابط امارات با رژیم صهیونیستی اعلام کردند.  

به گزارش ایکنا به نقل از خبرگزاری فلسطینی «صفا»، گروهی از احزاب و سازمان‌های جامعه مدنی تونس و شبکه تونسی مقابله با عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی، به دعوت اتحادیه روزنامه‌نگاران تونسی در مقابل سفارت امارات در تونس تجمع کردند.
 
شرکت‌کنندگان در این تجمع اعتراضی با در دست داشتن پرچم‌های فلسطین و تونس و پلاکاردهایی در تحسین مقاومت ملت فلسطین، حمایت خود را از حقوق فلسطینیان در برپایی دولت مستقل فلسطین اعلام کردند و شعارهایی را بر ضد عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی و کشورهایی که در این جهت حرکت می‌کنند سر دادند.
 
رؤسای احزاب و سازمان‌های مخالف عادی‌سازی روابط در سخنانی اقدام ننگین امارات علیه ملت فلسطین و طرح‌های حل و فصل مسئله فلسطین به ویژه طرح معامله قرن را محکوم کردند.
 
معترضان تونسی از دولت تونس نیز خواستند تا تدابیر قاطعانه‌ای علیه سازش‌کنندگان با رژیم صهیونیستی اتخاذ کند و قانونی برای جرم دانستن عادی‌سازی روابط با اسرائیل در پارلمان این کشور وضع شود.
انتهای پیام
captcha