حمایت تلویحی دولت‌های اروپایی از هتک حرمت‌ قرآن حادثه تلخ بزرگی است
کد خبر: 3920944
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۴
در بیانیه شبکه قرآن و معارف سیما؛

حمایت تلویحی دولت‌های اروپایی از هتک حرمت‌ قرآن حادثه تلخ بزرگی است

شبکه قرآن و معارف سیما در محکومیت اهانت به ساحت مقدس مصحف شریف و پیامبر عظیم‌الشأن اسلام(ص) بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما، این شبکه قرآنی، هتک حرمت مجله فرانسوی شارلی ابدو به ساحت مقدس قرآن و پیامبر اکرم(ص) را محکوم کرد. متن بیانیه به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم
یرِیدُونَ لِیطْفِؤُا نُورَ الله بِأَفْواهِهِمْ وَاللهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کرِهَ الْکافِرُونَ(صف/۸)

جسارت جنون‌آمیز و مشمئزکننده به قرآن کریم در کشور سوئد و حمایت تلویحی دولت‌های اروپایی از این ماجرا، حادثه تلخ بزرگی است که نمی‌توان آن را تنها در حد یك حركت جاهلانه از سوی چند عنصر بی‌ارزش و مزدور به حساب آورد.

این یك اقدام حساب شده از سوی نهادهایی است كه از سال‌ها پیش، سیاست اسلام‌هراسی و اسلام‌ستیزی را در دستور كار خود قرار داده و با صدها شیوه و هزاران ابزار تبلیغاتی و عملیاتی به مبارزه با اسلام و قرآن پرداختند.

اسلام، دین آزادی و معنویت انسان و قرآن، كتاب رحمت و حكمت و عدالت است. وظیفه همه آزادی‌خواهان جهان و همه ادیان ابراهیمی است كه در كنار مسلمانان با سیاست پلید اسلام‌ستیزی با این شیوه‌های نفرت‌بار مقابله كنند.

شبکه قرآن و معارف سیما با محکومیت این اقدامات جاهلانه و تحریک‌آمیز، اعلام می‌دارد، کسانی که از این تندروی‌ها حمایت می‌کنند، مسئول کامل سیاست‌ها و اقدامات کینه‌توزانه علیه اسلام و مسلمانان هستند.

امید است با پیگیری‌های مجدانه وزارت امور خارجه در اعتراض رسمی به دولت‌های حامی، شاهد توقف این اقدامات و برخورد با عاملان و مسببان این جسارت به مقدسات بیش از یک‌ونیم میلیارد مسلمان باشیم.»

انتهای پیام
captcha