ارائه خدمات مشاوره تحصیلی به همت مرکز علمی مؤسسه بین‌الحرمین
کد خبر: 3921663
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۷

ارائه خدمات مشاوره تحصیلی به همت مرکز علمی مؤسسه بین‌الحرمین

خدمات مشاوره تحصیلی ویژه عموم، از سوی مرکز علمی، آموزشی، پژوهشی مؤسسه فرهنگی بین‌الحرمین شاهرود به صورت حضوری، تلفنی و آنلاین انجام می‌شود.

به گزارش ایکنا، مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت بین‌الحرمین شهرستان شاهرود در کنار برنامه‌های آموزشی خود، در مرکز علمی، آموزشی، اقدام به ارائه خدمات مشاوره تحصیلی برای همه مقاطع سنی کرده است.

با توجه به نیاز دانش‌آموزان برای آموزش شیوه‌های صحیح مطالعه و روش‌های بهسازی حافظه، خدمات علمی و آموزشی از سه طریق مشاوره حضوری، مشاوره تلفنی و مشاوره آنلاین برای عموم مردم به صورت رایگان و شبانه‌روزی در نظر گرفته شده است.

محمد ابراهیمی، مدیر مؤسسه بین‌الحرمین گفت: این مؤسسه، نخستین مرکز مشاوره مجازی کشور و نمایندگی مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه قرآن و حدیث در استان سمنان است و به عنوان اولین مرکز آموزش الکترونیکی در زمینه آموزش علوم و معارف قرآنی و حدیثی در جهان اسلام محسوب می‌شود. خدمات این مرکز از ابتدای تأسیس تاکنون با استقبال خوبی از سوی اقشار مختلف همراه بود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای استفاده از خدمات مشاوره‌ای در بخش‌های مختلف با شماره ثابت 02332227149 و یا با شماره همراه 09126733142 در پیام‌رسان‌های ایتا، بله، سروش، تلگرام، ایمو، واتس‌آپ و از طریق صفحه اینستاگرام به نشانی ebrahimimohammad_313 و یا از طریق ایمیل به نشانی ebrahimimohammad366@yahoo.com تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha