آزمایش فنی زیرساخت‌های برگزاری مسابقات سراسری قرآن / احتمال قطع شدن ارتباط کمتر از یک‌ درصد است
کد خبر: 3932984
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۶

آزمایش فنی زیرساخت‌های برگزاری مسابقات سراسری قرآن / احتمال قطع شدن ارتباط کمتر از یک‌ درصد است

به فاصله کمتر از یک هفته تا آغاز مسابقات سراسری قرآن در بخش بانوان مانور تمرینی و آزمایش زیرساخت‌های برگزاری این مسابقات از طریق ارتباط تصویری با استان‌های کشور صورت می‌گیرد.

 آزمایش فنی زیرساخت‌های برگزاری مسابقات سراسری قرآن / احتمالی قطعی ارتباط کمتر از یک‌ درصد

به گزارش ایکنا، مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه به فاصله کمتر از یک هفته تا آغاز چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در بخش بانوان و برای رفع نگرانی‌های احتمالی در مورد برگزاری مجازی و مشکلات پیش‌بینی نشده، مانور تمرینی این مسابقات را اجرا می‌کند.

این‌ اقدام روز چهارشنبه چهاردهم آبان‌ماه در راستای اجرای بهینه این دوره از مسابقات در بخش بانوان صورت خواهد گرفت و طی آن ارتباط با استان‌ها در بستر ویدئو کنفرانس صورت می‌گیرد.‌ این کار در بستر اینترنت صورت می‌گیرد و آنگونه که مسئولین قرآنی سازمان اوقاف پیش از انجام مانور مورد نظر اعلام کرده‌اند امکان قطعی و یا تاخیر در ارتباط در حین برگزاری مسابقات تقریبا کمتر از یک درصد خواهد بود.

در این مانور سیستم صوت، تصویر، جایگاه تلاوت قاریان و حافظان، دکور استان‌ها و سایر موارد مورد نیاز در برگزاری مسابقات رصد و بررسی خواهد شد.

براساس اعلام برگزارکنندگان مسابقات سراسری قرآن ناظران بخش بانوان و آقایان نیز در زمان برگزاری و ضبط تلاوت‌ در استان‌ها حضور خواهند یافت. همچنین تمامی فرایندهای فنی و اجرایی و امور «آی‌تی» مسابقات در بخش بانوان توسط عوامل اجرایی که بانو هستند، صورت خواهد گرفت.

یادآور می‌شود بخش بانوان چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم از روز ۱۸ آبان‌ماه به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود. در این شیوه تیم داوری در تهران مستقر است و شرکت‌کنندگان هر استان‌ نیز بر اساس زمانبندی اعلام شده از طریق ویدئوکنفرانس در رقابت حضور می‌یابند. در بخش بانوان ۱۴۹ شرکت‌کننده در رشته‌های مختلف به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha