ایثارگری و مقاومت فعال؛ تنها راه برون‌رفت از تحریم همه جانبه
کد خبر: 3923383
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۷
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا تأکید کرد:

ایثارگری و مقاومت فعال؛ تنها راه برون‌رفت از تحریم همه جانبه

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدعلیرضا ادیانی با تأکید بر اینکه جز به سربازی مقام معظم رهبری و خدمتگزاری به مردم نیندیشیم، گفت: ایده تحریم دشمنان نظام اسلامی و انقلاب ناکارآمد است و تنها راه برون‌رفت از تحریم همه جانبه، ایثارگری و مقاومت فعال است.

به گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدعلیرضا ادیانی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا، 26 شهریورماه در نشست فصلی فرماندهان، رؤسا و معاونان ناجا که به‌صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع)، اظهار کرد: امیدوارم همان‌گونه که در دعای ندبه می‌خوانیم همیشه دست به دامن اهل بیت(ع) باشیم و دستمان از دامن این خاندان کوتاه نشود.

وی با اشاره به حضور رئیس دفتر نظامی فرماندهی معزز کل قوا طی هفته گذشته در جلسه ستاد ناجا، بیان کرد: در این جلسه سردار شیرازی، سلام مقام معظم رهبری را به نیروهای خدوم ناجا ابلاغ کردند و بنده نیز به سهم خودم اظهار رضایت از حرکت رو به جلوی ناجا و هدف‌گذاری برای ساخت نیروی انتظامی تراز جمهوری اسلامی را خدمت آحاد فرماندهان، افسران، درجه‌داران، سربازان و کارکنان ابلاغ می‌کنم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا ادامه داد: باید قدردان لطف و عنایات نایب امام عصر(عج) مقام معظم رهبری باشیم و جز به سربازی معظم له و خدمتگزاری به مردم نیندیشیم. خداوند را به پاس فرصت و توفیق خدمتگزاری در نظام جمهوری اسلامی ایران شاکریم، چراکه امروز توفیق جهاد و خدمت به مردم را داریم و باید این مهم را ارج بنهیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به استراتژی دشمن با ایده تحریم جمهوری اسلامی ایران، تأکید کرد: این ایده دشمنان نظام اسلامی و انقلاب ناکارآمد است و ما تنها راه برون‌رفت از تحریم همه جانبه را ایثارگری و مقاومت فعال می‌دانیم.

حجت‌الاسلام ادیانی با بیان اینکه هرگز ذلت سازش در مقابل دشمنان را نمی‌پذیریم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حربه‌های دشمنان و بهره‌گیری از عملیات روانی بر لزوم جهاد، آگاهی، بصیریت‌بخشی و... تأکید کرد.

وی در ادامه خطاب به فرماندهان و سبزپوشان نیروی انتظامی اظهار کرد: قدر خود را بدانید و از فرصت خدمتگزاری به مردم نهایت بهره را ببرید و همچنین لازم است که فرماندهان با نیروهای زیرمجموعه خود رفتار و رویکردی پدرانه داشته باشند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با تأکید بر لزوم نگه داشتن نیروها با راهکارهای مادی و معنوی، ادامه داد: یکی از وظایف قطعی فرماندهان، رهبری در دل‌ها و دلگرم نگه داشتن نیروهای تحت امر است در کنار این موضوع، بر جوان‌گرایی تأکید می‌کنم، چراکه مقام معظم رهبری نیز بر این موضوع توصیه و تأکید دارند.

وی با اشاره به لبیک نیروی انتظامی در اجرای تدبیر مقام معظم رهبری مبنی بر رزمایش مؤمنانه، تصریح کرد: نیروی انتظامی در چند مقطع با تهیه بسته‌های معیشتی در این رزمایش مشارکت کرد و این روند باید ادامه داشته باشد.

این مقام مسئول با تأکید بر لزوم تقویت بنیه معنوی و اعتقادی سبزپوشان ناجا، در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به برگزاری مراسم سوگواری حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع)، یادآور شد: امسال فضای محرم و برگزاری سوگواری‌ها حال و هوای خاصی داشت و به سهم خودم از فرمانده و برادر عزیزم سردار حسین اشتری و همه دست‌اندرکارانی که فضای برگزاری مراسم عزاداری را در شرایطی مطلوب و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی فراهم کردند و از همه عزاداران حسینی قدردانی می‌کنم.

فرهاد زمانی
انتهای پیام
captcha