جبهه عمل اسلامی لبنان: جنایت صبرا و شتیلا هرگز فراموش نخواهد شد
کد خبر: 3923483
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۱

جبهه عمل اسلامی لبنان: جنایت صبرا و شتیلا هرگز فراموش نخواهد شد

جبهه عمل اسلامی لبنان در پیامی به‌ مناسبت سالروز کشتار صبرا و شتیلا گفت که این جنایت هرگز از یاد نخواهد رفت و دشمن صهیونیست از هیچ‌گونه توافقی بهره نخواهد برد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل  از المسیره، جبهه عمل اسلامی لبنان با صدور بیانیه‌ای به مناسبت سی و هشتمین سالروز جنایت دردناک «صبرا و شتیلا» که از سوی رژیم صهیونیستی صورت گرفته است، گفت که چنین روزی باید در یاد و خاطره نسل جدید باقی بماند تا بدانند دشمن صهیونیست از هیچ‌گونه توافقی که روی میز یا زیر میز صورت بگیرد و نه هیچ‌گونه اقدام خیانت‌آمیز برای عادی‌سازی روابط، بهره نخواهد برد.

جبهه عمل اسلامی لبنان خواستار همبستگی با فلسطینیان و حمایت از مسئله فلسطین و یاری ملت مظلوم و آواره شد که از 1948 تاکنون در ظلم و ستم به سر می‌برند، و افزود: اجرای بندهای طرح موسوم به معامله قرن، قرارداد خیانت‌آمیز برای فروش فلسطین و لغو حق بازگشت و ابقای آوارگان فلسطینی در مناطقی استکه در آن حضور دارند.

جبهه عمل اسلامی لبنان تأکید کرد که یاد و خاطره این جنایت وحشتناک و دیگر جنایت‌های خونین تروریست‌های صهیونیست در لبنان و فلسطین و کشورهای عربی از سال 1948، هرگز از اذهان افکار عمومی نخواهد رفت.

انتهای پیام
captcha